Toen ik zo'n 2 jaar geleden voor Sandd/Postservice begon, kreeg ik ook zo'n oud, aftands geval. Sorry. hahaha
Die strip om de tas met post strak te trekken was helemaal kapot. Een of andere snoeshaan (grapje) had er maar een knoop ingelegd en daar kon ik het mee doen. Ik kon hem ook niet vastgespen.
Na een paar maanden heb ik toch maar een nieuwe(re) tas gevraagd. Emailtje verstuurd en gevraagd of het
aub een beetje een fatsoenlijke kon zijn. Ik had het geval ook van te voren nog aan de chauffeur laten zien, die er erg om moest lachen. Ja, zo zag dat ding eruit. Het zag eruit alsof hij net uit een sloot gevist was. En ik heb ook in de mail gezegd dat de chauffeur hem ook gezien had en wat hij ervan dacht.
Een slag later had de chauffeur goede tassen bij zich. Niet nieuw. Nee, dat kon je wel zien. Maar wel heel en vooral.. schoon. Deze was maar kort gebruikt. Als ze die nu meteen hadden meegegeven.....

Met deze doe ik nu al een hele tijd.
Ik vind de tassen overigens niet erg diep. Die van VSP waren veel groter en daarmee kon je veel meer meenemen. Als ik heel erg veel post had, (mijn wijken van Postservice en VSP overlapten elkaar grotendeels) kon ik op vrijdag het deel van VSP dat ik ook voor Postservice liep meenemen. Hoefde ik niet 2x op en neer te fietsen.
Maar goed, even on topic. Ik kijk naar buiten en er ligt een miezerig laagje sneeuw. Het sneeuwt wel, maar er ligt tot nu toe alleen een dun laagje op het gras en op de tuintafel.