Re: Wat een weertje!

203
@elisa

ah joh.. dat moeten we nog zien.. het zal wel met een sisser aflopen..
paar koude nachten op komst en nederland wordt al bij voorbaat geevacueerd :lol:

heb de boots al lang opgeruimd, de ijzers ook .. en vandaag heerlijk vanmiddag
zonder jas buiten gegeten..

elisa jij houdt er toch niet van.. dus het gebeurt gewoon niet. :mrgreen:

204
Het was vandaag heerlijk droog tijdens het bezorgen van de post. Gaaf, want ik had nog best aardig wat post. Heb er maar een trolleyroute van gemaakt want het was bijna huis aan huis. Mijn fietstas is al behoorlijk oud en er zit het nodige ducktape overheen dus die durf ik niet al te zwaar te belasten. Dus maar lekker wandelen. Daarna nog wat fietsen en nog een autoroute. Ik had veel CZ en Spoor. Een paar van die hondenvoerpakjes (brrr), diverse Klingels enz. enz. Kon na de post nog mijn was buiten hangen. Die is helemaal droog. Zondag komt er natte sneeuw. Maar morgen is het de bedoeling dat het droog blijft. Dan pakjes bezorgen en erna de folderpakketten de deur uit doen. Ik weet nog niet hoe het maandag wordt met het weer dus voor de zekerheid morgen maar. Daar ben ik wel even mee bezig. Het houd me op straat. :lol: En zo ben ik zo slank als mijn dochter. :D

207
Toen ik zo'n 2 jaar geleden voor Sandd/Postservice begon, kreeg ik ook zo'n oud, aftands geval. Sorry. hahaha

Die strip om de tas met post strak te trekken was helemaal kapot. Een of andere snoeshaan (grapje) had er maar een knoop ingelegd en daar kon ik het mee doen. Ik kon hem ook niet vastgespen.

Na een paar maanden heb ik toch maar een nieuwe(re) tas gevraagd. Emailtje verstuurd en gevraagd of het aub een beetje een fatsoenlijke kon zijn. Ik had het geval ook van te voren nog aan de chauffeur laten zien, die er erg om moest lachen. Ja, zo zag dat ding eruit. Het zag eruit alsof hij net uit een sloot gevist was. En ik heb ook in de mail gezegd dat de chauffeur hem ook gezien had en wat hij ervan dacht.

Een slag later had de chauffeur goede tassen bij zich. Niet nieuw. Nee, dat kon je wel zien. Maar wel heel en vooral.. schoon. Deze was maar kort gebruikt. Als ze die nu meteen hadden meegegeven..... :roll: :lol: Met deze doe ik nu al een hele tijd.

Ik vind de tassen overigens niet erg diep. Die van VSP waren veel groter en daarmee kon je veel meer meenemen. Als ik heel erg veel post had, (mijn wijken van Postservice en VSP overlapten elkaar grotendeels) kon ik op vrijdag het deel van VSP dat ik ook voor Postservice liep meenemen. Hoefde ik niet 2x op en neer te fietsen.

Maar goed, even on topic. Ik kijk naar buiten en er ligt een miezerig laagje sneeuw. Het sneeuwt wel, maar er ligt tot nu toe alleen een dun laagje op het gras en op de tuintafel. (Y)

208
Heerlijk weertje vandaag, gisteren trouwwens ook maar toen liep ik ongeveer 14 tassen weg te werken. Vandaag heel wat minder. de zon scheen , kon zelfs mijn jas uit doen. Kortom , de zon scheen en de vogels floten , als dat geen voorjaar is dan weet ik het niet meer.

209
Postgirl. De tas die op mijn fiets zit is van de vroegere streekpost en niet van Sandd. Ik mocht hem houden omdat hij toch al oud en wat beschadigd was. Ik gebruik hem tot hij echt gaat scheuren. Dan gaat hij de grijze kliko in.Ik heb wel een tas van Sandd in de garage staan. Die gebruik ik als ik ook de trolley gebruik. Maar het was dinsdag toch lekker weer hoor. Hopelijk is het vrijdag ook gaaf weer. Zal het vast bestellen. In drievoud voor de ambtenaren boven. :lol: