Re: Wat een weertje!

211
Zoooo wat een wind. Gelukkig hoef ik alleen op maandag langs een 7 km lange dijk te bezorgen, dus heb vandaag wel aan mijn collega's die die wijken daar hadden gedacht. Zelf ook lekker uitgewaaid en in het zonnetje gelopen. Vanavond maar met de benen omhoog op de bank en morgen bij postNl een rustig (dal)dagje.

Re: Wat een weertje!

212
Jaj, Ja ook in de stad kan het behoorlijk waaien. Ik reed ergens een straat in , ik werd er zo wat in geblazen.
En toen ik de post in de bus wilde doen, werd die zo wat uit mijn handen geblazen. een brief waaide weg, kon hem nog pakken.

Re: Wat een weertje!

216
Hier was het ook heerlijk weer. Niet te koud en de wind viel mee. Had al na een paar straten mijn jack uitgedaan en onderin mijn tas gestopt. De eerste ronde ging met de trolley en die zat ook behoorlijk vol. Lekker. Krijg ik energie van. Zeker bij dit weer. Het ging toppie. Was op tijd klaar om met mijn man naar het ziekenhuis te gaan. Daarna nog naar de apotheek. Bleek achteraf eigenlijk niet nodig. In het weekend wordt het ook gaaf weer. Waarschijnlijk morgen de folders bezorgen.
cron