Re: prima bezorgweer

34
ik wil niet in herhaling vallen... ;) :oops: , maar als het zo mag blijven als het vandaag was, en dan de komende tijd nog even iets warmer, dan hebben we geen klagen toch.. ;)
Laat inderdaad de zon maar blijven stralen. Hier heb ik niets op tegen :P

35
nou, we krijgen nu duidelijk de beloning na zo'n barre winter. :cry:
Het blijft voor de hele week verder goed en droog weer, volgens de voorspelling, dus prima toch :D (Y)
alleen de wind mag wel gaan liggen, want dat is af en toe flink doortrappen ;)

37
Wat ik het leuke van dit goeie weer vind, is dat je tijdens het lopen/fietsen/bezorgen ook veel meer aanspraak hebt onderweg!
Veel mensen zijn nu lekker in de tuin of buietn met iets anders bezig, je wordt meer begroet etc. (Y)

38
Wyfosi schreef:Veel mensen zijn nu lekker in de tuin of buietn met iets anders bezig, je wordt meer begroet etc. (Y)
:lol: :lol: oeps...... :oops: :oops: Zo heb ik afgelopen vrijdag een heel tijdje met een bewoner staan kletsen, die in de voortuin bezig was. :D
Wel heel leuk, en omdat ik al een hele tijd in die wijk bezorg, kennen ze je ook. (Y)
Dat maakt dit beroep toch ook wel gezellig nu :P

39
anne schreef:
Wyfosi schreef:Veel mensen zijn nu lekker in de tuin of buietn met iets anders bezig, je wordt meer begroet etc. (Y)
:lol: :lol: oeps...... :oops: :oops: Zo heb ik afgelopen vrijdag een heel tijdje met een bewoner staan kletsen, die in de voortuin bezig was. :D
Wel heel leuk, en omdat ik al een hele tijd in die wijk bezorg, kennen ze je ook. (Y)
Dat maakt dit beroep toch ook wel gezellig nu :P
Ook nog koffie gehad, Anne, of dat dan net weer niet? ;)

40
:lol: :lol:
helaas, dat zat er even niet in.. 8-)

Het was vandaag overigens ook heerlijk weer, al was het vanochtend wel geregeld heel donker. Of dit nou door die aswolk uit IJsland kwam.... :?:
Maar vanmiddag is het zonnetje heerlijk gaan schijnen, en liep ik lekker in het poloshirt de post rond te brengen (Y)