Mijn Sandd-post is weer bezorgd vandaag. Ik begon om 8 uur wel met handschoenen aan, toen was het nog aardig fris.
Daarna was het echt heerlijk bezorgweer.
Re: prima bezorgweer
32Ja, zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig vandaag! Had lekker een
muziekje opgezet onder het fietsen (nummertjes van vakantie),
dus ik was helemaal in een zonnig humeur
.
B.t.w.; pralinekes al op...
muziekje opgezet onder het fietsen (nummertjes van vakantie),
dus ik was helemaal in een zonnig humeur

B.t.w.; pralinekes al op...

33En het zonnetje blijft maar stralen
. Hopelijk ook het weekend.
Hier zijn de pralinekes net binnen, ze zien er heerlijk uit. Maar ik ben bang dat als ik er eenmaal aan begin, ze ook gelijk op zijn

Hier zijn de pralinekes net binnen, ze zien er heerlijk uit. Maar ik ben bang dat als ik er eenmaal aan begin, ze ook gelijk op zijn

34ik wil niet in herhaling vallen...
, maar als het zo mag blijven als het vandaag was, en dan de komende tijd nog even iets warmer, dan hebben we geen klagen toch..
Laat inderdaad de zon maar blijven stralen. Hier heb ik niets op tegen

Laat inderdaad de zon maar blijven stralen. Hier heb ik niets op tegen

35nou, we krijgen nu duidelijk de beloning na zo'n barre winter.
Het blijft voor de hele week verder goed en droog weer, volgens de voorspelling, dus prima toch
alleen de wind mag wel gaan liggen, want dat is af en toe flink doortrappen

Het blijft voor de hele week verder goed en droog weer, volgens de voorspelling, dus prima toch

alleen de wind mag wel gaan liggen, want dat is af en toe flink doortrappen

36Inderdaad, en ook de post goed vasthouden, anders waait alles uit je handen...
37Wat ik het leuke van dit goeie weer vind, is dat je tijdens het lopen/fietsen/bezorgen ook veel meer aanspraak hebt onderweg!
Veel mensen zijn nu lekker in de tuin of buietn met iets anders bezig, je wordt meer begroet etc.
Veel mensen zijn nu lekker in de tuin of buietn met iets anders bezig, je wordt meer begroet etc.

38Wyfosi schreef:Veel mensen zijn nu lekker in de tuin of buietn met iets anders bezig, je wordt meer begroet etc.

Wel heel leuk, en omdat ik al een hele tijd in die wijk bezorg, kennen ze je ook.

Dat maakt dit beroep toch ook wel gezellig nu

39Ook nog koffie gehad, Anne, of dat dan net weer niet?anne schreef:Wyfosi schreef:Veel mensen zijn nu lekker in de tuin of buietn met iets anders bezig, je wordt meer begroet etc.![]()
oeps......
![]()
Zo heb ik afgelopen vrijdag een heel tijdje met een bewoner staan kletsen, die in de voortuin bezig was.
![]()
Wel heel leuk, en omdat ik al een hele tijd in die wijk bezorg, kennen ze je ook.![]()
Dat maakt dit beroep toch ook wel gezellig nu

40

helaas, dat zat er even niet in..

Het was vandaag overigens ook heerlijk weer, al was het vanochtend wel geregeld heel donker. Of dit nou door die aswolk uit IJsland kwam....

Maar vanmiddag is het zonnetje heerlijk gaan schijnen, en liep ik lekker in het poloshirt de post rond te brengen