Re: prima bezorgweer

42
Wyfosi schreef:
anne schreef:
Wyfosi schreef:Veel mensen zijn nu lekker in de tuin of buietn met iets anders bezig, je wordt meer begroet etc. (Y)
:lol: :lol: oeps...... :oops: :oops: Zo heb ik afgelopen vrijdag een heel tijdje met een bewoner staan kletsen, die in de voortuin bezig was. :D
Wel heel leuk, en omdat ik al een hele tijd in die wijk bezorg, kennen ze je ook. (Y)
Dat maakt dit beroep toch ook wel gezellig nu :P
Ook nog koffie gehad, Anne, of dat dan net weer niet? ;)
Nou over koffie gesproken; ik ben net terug van mijn 1e wijk, en in dit stralende weer is het toch een heerlijke baan nietwaar :D (Y) , ben ik in 1 v.d. 18 straten bij de brievenbus om de post te bezorgen, komt de bewoonster naar buiten. Of ik nieuw ben, en ze zei dat er tegenwoordig zo weinig fouten worden gemaakt. Een compliment dan voor mij haha. :P
En ze zei daarna: als er iets is, of dat ik naar het toilet moet, of iets wil drinken, dat ik dan maar moest aanbellen.. :lol:
Of ik het werkelijk zal doen weet ik niet, maar het is toch heel leuk :D (Y)

43
Een complimentje is altijd fijn!! (Y)

Zo'n adresje voor als er iets is, is ook erg prettig. Zo ben ik wel eens in een plotselinge onweersbui ('s morgens nog wel, geen idee waar die vandaan kwam...) bij een mevrouw binnen gevraagd voor een kopje thee. Heel fijn. En mocht je je vingers een keer openhalen aan een scherpe envelop (of aan een kat ;) ), dan weet je waar je aan mag bellen voor een pleister.

Groetjes, wandelaar

44
Altijd leuk, zulke adresjes, ja! (Y)

Maar om even op het weer terug te komen...
Tis dan wel prachtig weer nu, ben ook klaar met bezorgen, maar heb wel de hele
route mijn polo, de trui en het jack aangehad... :oops: Ben al een week flink aan
het snotteren, hoesten etc., dus ik probeer de rottigheid er een beetje uit te zweten, haha ;)
Hoop wel dat het gauw minder wordt, want ik kon vanmorgen goed merken dat ik net een
beetje lucht mistte :roll:

45
[quote="Wyfosi"]Ben al een week flink aan het snotteren, hoesten etc., dus ik probeer de rottigheid er een beetje uit te zweten, haha ;) [quote]

Beterschap Wyfosi! Het is wel lekker gezond weer wat dat betreft, niet al te warm en wel een lekker zonnetje er bij. Doe maar lekker rustig aan in het weekend, het wordt heerlijk weer om te herstellen!

Groetjes, wandelaar