Re: prima bezorgweer

91
ief schreef:Lijkt me echt een gave ervaring zo'n ballonvaart! En de landing moet inderdaad wel spectaculair zijn, niet een beetje eng?
Dat was zeker een mooie ervaring. Had het niet willen missen. De landing was wel grappig ja. Niet eng. Je stuiterd nog een beetje omdat de ballon nog verder wil :lol: Ik kreeg toen net de slappe lach. Ik was pas om half 2 s'nacht thuis. De volgende ochtend kon ik mooi weer de post doen he!
Half 5 ging mijn wekker alweer om kranten te doen. Om half 9 ben ik van huis gegaan om de post te doen. Was zo warm gewoon!!! Voor de middag was ik alweer thuis. Nog ff geslapen en dan door om paardrijles te gaan geven! Wat dus niet doorging omdat er gewoon geen kinderen kwamen. Was ik niet echt blij mee.
Hopelijk is het dinsdag wat beter weer om de post te bezorgen. Wat ik op het journaal zag wordt het wel weer warm.

Groetjes!!!
Yeah, ben zwanger!!! 15 december uitgerekend!!!

4 weken te vroeg, maar:
13 November de trotse mama geworden van een dochter!!!!

92
anne schreef:knipperdeknip
....een gelukje bij deze ramp was dat de wind afgelopen vrijdag de goede kant op stond, anders hadden wij misschien ook moeten evacueren....
knipperdeknip
Hopen dat dat zo blijft dan maar. Lijkt me verschrikkelijk als zo'n brand zo dicht bij je huis komt dat je moet evacueren.
Zonde van dat inderdaad prachtige gebied...

groetjes, wandelaar

93
wandelaar schreef:
anne schreef:knipperdeknip
....een gelukje bij deze ramp was dat de wind afgelopen vrijdag de goede kant op stond, anders hadden wij misschien ook moeten evacueren....
knipperdeknip
Hopen dat dat zo blijft dan maar. Lijkt me verschrikkelijk als zo'n brand zo dicht bij je huis komt dat je moet evacueren.
Zonde van dat inderdaad prachtige gebied...

groetjes, wandelaar
ik ben verder niet in de problemen gekomen, alleen zijn ze nog steeds aan het blussen, en vanochtend laaide het vuur alweer op in dat al zwart uitziende natuurgebied.... :cry: :cry: