Re: Storm op 5 december 2013

21
Ik vond het eigenlijk wel lekker lopen vandaag. Veel wind idd en ook regen, varierend van droog tot normale regen. Geen stortbuien etc gehad. Die kwam pas een half uur nadat ik thuis was.
Scheelt wel dat ik 2 schoudertassen had waar ik alles in kon doen. Is het toch iets meer verdeeld. Verder mijn routes ook een beetje aangepast.

Re: Storm op 5 december 2013

23
Frisse neus, uitwaaien, zeggu dat wel. Heel eventjes was het hier echt niet leuk meer; onweer pal boven (flitsboem), keiharde hagel, rondvliegende takken. Maar dankzij de stevige wegligging (AH kerstspecial) niet van de route gewaaid ;) Rest van de dag viel mee, beetje nat, beetje afzien, maar dat laatste heeft ook wel weer wat, vind ik. Kwart voor zes klaar.

Re: Storm op 5 december 2013

24
Wat vond ik het naar de vaste bezorgster in mijn wijk! Net op het moment dat ze hier de straat deed hoosde en kwam er direct daarna ook nog een onweersbui en hagelbui overheen. En dan net vandaag die dikke pil van AH erbij!
Pfff.. respect voor de postbezorgers die er vandaag doorheen moesten!
De treinen en bussen reden hier niet meer in het hoge noorden, maar de postbezorger moest gewoon zijn werk afmaken ;)
cron