ik vraag mij af waarom wij postbezorgers niet smorgens om 9 uur kunnen beginnen met bezorgen,ik bedoel het is gevaarlijk om in deze hittegolf met 35 tot 37 graden de post te bezorgen!! ik heb dat al aan mijn teamcoach gevraagt maar kreeg als antwoord: (bezorg post in eygelshoven kerkrade).. de post moet eerst helemaal naar heerlen worden gebracht dan gaan ze pas naar kerkrade en ze beginne pas om 9 uur smorgens met post sorteren....
duss degene die pech hebben die de post pas om half 2 kan gaan bezorgen tja die hebben het dan te verduren met deze hitte en de gevaarlijke zon!
we krijgen de post ook smorgens maar dan pas om 11:30 en soms loopt het een beetje uit als we pech hebben krijgen we de post een kwatier later:(
dus hierbij wil ik dus mijn mening neer zetten en die is: dat TNT het verstand in hun broekzak hebben zitten!... en als ze slim zijn (hoop ik) dat ze beter gaan nadenken en dat ze iets gaan regelen zodat wij bezorgers in deze hittegolf smorgens het beste de post kunnen gaan bezorgen!!