Re: met hittegolf de post bezorgen

31
@Jette

met temperaturen boven de 25 C. heb ik voor de chauffeur altijd een glas koud vocht klaarstaan.
ook al hebben ze het in de wagen, het wordt bijzonder gewaardeerd! ;)

bruine benen.... vanmiddag een laken in de tuin neergelegd..
en in de heerlijke zon de post gesorteerd! regelmatig keren dat wel :lol:
met lopen vind ik een dunne broek/ nette korte afritsbroek wel aangenaam en toch ook gekleed.

een postbezorger in lange zwembroek, op slippers en in mouwloos hemd.... geen gezicht!
ik ben aan het werk en wil er fatsoenlijk uitzien.
wie heeft hem niet de sandd polo.. :?: gestreken dat zeker :!:

@anne

echt waar, drinken VOOR je dorst begint te krijgen, Pet op...
langzamer lopen en niet tegen de Zon in...
dan krijg je geen hoofdpijn meer.. ;)

Re: met hittegolf de post bezorgen

32
Ik sorteer ook mooi op de tuintafel. (of op de bbq :mrgreen: )
p.s. Ik had een vreselijke hoeveelheid 'lekker in het leven' gevalletjes met luiers of swimmers of wat het ook waren erin. Er zitten ook zoiets als Jumbo kortingsbonnen bij.

Ik heb zo'n zwarte capri gekocht, die net over de knieen valt. Alleen de kuiten blijven zichtbaar. Vorige week had ik vanwege de warmte een witte broek aan. Morgen wordt het hier rond de 25 graden, dus ik ga weer vroeg beginnen. (Y)

Re: met hittegolf de post bezorgen

33
Klopt altijd netjes voor de dag komen dat vind ik ook belangrijk, je wilt toch professioneel zijn.
Ik ga niet in korte broeken mede ook tegen verbranding en al die planten heggen die je schaven kunnen.
Dat lesje heb ik ook al geleerd, een lange broek geeft goed ebescherming.
Heb geen Sandd polo helaas. Zou m mooi aantrekken ook!
Wat ook lekker is een waterverstuivertje mee om af en toe je te verfrissen.

Ja ik bedoel met de chauffeurs dat ze zoveel af moeten rijden en lange dagen maken. Sjouwen met al die kratten naar onze huizen. Pfew!

Re: met hittegolf de post bezorgen

34
ik had vandaag inderdaad een pet ongedaan, en dat hielp prima. Water heb ik sowieso altijd heel ruim bij me, en drink er veelvuldig van.
Het was vanmiddag best warm. Vanochtend ging het prima rond 9.00 uur. (Y)

enne...ik heb wel een korte broek aan, en daarop het Sanddpoloshirt. Ik wil er ook verzorgd uitzien. Je bent toch aan het werk, en de mensen herkennen je zo tenminste.

Re: met hittegolf de post bezorgen

35
Bij ons is het vandaag heel lang bewolkt geweest...pas toen ik aan mijn laatste straat begon, kwam de zon erdoor.
Dat was rond een uur of één.
Had wel een korte broek aan, maar stond wel heel erg in twijfel...korte broek, lange broek.
Achteraf gezien de juiste beslissing genomen.
We hebben standaard 2 afritsbroeken in ons bedrijfskledingpakket zitten. Heerlijk!

Re: met hittegolf de post bezorgen

38
Ik vond die afritsbroek van TNT niet zo lekker zitten. Strak bij de heupen/achterwerk (ligt aan mij :mrgreen: ) en te wijd bij de benen. Daardoor ging het schuren. Nu weet ik niet hoe het bij de heren is. Daarom deed ik altijd maar een eigen (zwarte) capri aan. Dat zat toch iets beter. Wel uiteraard de polo en het petje op + schoudertas. Dus ik was wel herkenbaar.
cron