Re: Morgen laatste mooie dag

12
RedSquirrel schreef:
Carla41 schreef:"watjes" :lol:
beetje postbezorger bezorgt in alle jaargetijden zonder gejammer :mrgreen:

Jaja... daarom benadrukt Sandd zeker vaak in publicaties hoe stoer zo'n postbezorger is.
Omdat het zo normaal is dat je door weer en wind gaat. :twisted:
Daarentegen heb ik er ook een bloedjehekel aan als mensen jubelen dat ik de IDEALE baan heb (met dit weer!), terwijl ik me de pleuris loop te sjouwen en het zweet me uit mijn poriën spuit, niet te compenseren door wat voor flessen dan ook. Nee, dan liever wat medeleven in een flinke plensbui, terwijl het mij geen reet meer interesseert (natter kan toch niet): Ziet u wel hoeveel ik voor u (en uw blauwe, paarse enveloppen en piepzakken - nee POEPzakken, sorry de spellingscontrole - over heb?
Laatst gewijzigd door opdedeurmat.nl op 03 okt 2014, 17:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: Morgen laatste mooie dag

14
opdedeurmat.nl schreef: Daarentegen heb ik er ook een bloedjehekel aan als mensen jubelen dat ik de IDEALE baan heb (met dit weer!)
Dat gevoel had ik zelf wel vandaag. Helaas duurde mijn postronde daardoor ook langer.
Met een dreigende bui in de lucht ben ik veel sneller klaar.
Ik heb wel graag dat hij in de lucht BLIJFT zolang ik aan het verspreiden ben.
Zelf kan ik misschien toch niet natter aan het eind van een bui, maar al die
goedkoop gedrukte kaartjes van drogisten zien er anders zo verlopen uit.

Re: Morgen laatste mooie dag

18
Hier was het 30 oktober dermate mooi weer dat er nog mensen op het terras bij de snackbar zaten. Vandaag begon het droog maar toen ik al het meeste gedaan had begon het helaas wat te druppelen wat later overging in wat harder regenen. Gelukkig niet zodanig dat ik er kleddernat van werd. Morgen wordt het hier ook aardig weer maar niet zo warm als eind oktober. Maar zo rond de 14 graden. Heb niet zo veel verschillende folders van Axender voor morgen. Als het busje op tijd komt (rond 9 uur) ben ik wat eerder klaar om lekker te gaan lezen.
cron