Re: Sterkte voor collega's in het noorden

3
Ik ga er vanuit dat er in het noorden niet gewerkt wordt. Ik zie filmpjes van mijn familie voorbij komen dat er geschaatst wordt op de straten. Scholen zijn gesloten etc etc.
Het is code Rood en er wordt aangegeven absoluut niet de deur uit te gaan omdat het veel te gevaarlijk is. Wie is Sandd dan om daar tegenin te gaan?

Re: Sterkte voor collega's in het noorden

5
Ik las net op het Fokforum dat er in het Noorden vandaag GEEN post bezorgd wordt. Door Postnl.

Hier was de post super vroeg. Jep, het is een uur en alle post heb ik weggebracht. (Y)
Aanlevering is vervroegd naar tussen 10 en half elf. Fietste om tien uur weg. Post stond er en kon om tien voor half elf beginnen. Vanwege geen hah meer op dinsdag. Dat is mooi!

Mensen keken wel raar op, vanwege de ontbrekende hah op dinsdag en vanwege het 'vroege' tijdstip. :mrgreen:

Hopelijk gaat de gladheid in het Noorden gauw weg. Nee, NIET naar het Zuiden trekken aub. :mrgreen:

Re: Sterkte voor collega's in het noorden

6
20 min. geleden een bericht geplaatst op facebook dat bezorgers moeten kijken op mijnsandd.nl. Eigen veiligheid staat voorop.

Het noorden van het land heeft op dit moment te maken met extreme weersomstandigheden. Daarom zijn er voor Sandd Groningen en Sandd Coevorden speciale regels opgesteld rondom de bezorging. Kijk hiervoor op MijnSandd.nl. Doe voorzichtig en vergeet niet: je eigen veiligheid staat voorop!

Re: Sterkte voor collega's in het noorden

9
Voor zover ik gelezen heb, gaan ze het verspreiden. Maar morgen schijnt het ook nog glad te zijn.

Desnoods naar een keer een maandagbezorging als het kan volgende week.

Ik las op de NOS app dat er een man is overleden doordat hij uitgegleden is toen hij zijn hondje uit ging laten. Even verkeerd terechtgekomen.Erg hoor.

Dus inderdaad, veel te gevaarlijk om in het Noorden buiten te lopen. Dan maar even geen post. Calamiteit en overmacht.
cron