Re: Bezorgen met ijzel en gladheid

6
@pietertje

de volgende reactie op het medewerkerstopic van postnl valt me van je tegen pietertje. :?

"SANDDLOPERS zijn stoer want die bezorgen vandaag hier wel, dus dat zal zo her en der wel op fora worden verheerlijkt.
Dat zij voor heel het dorp een bundel hebben wat de pbz van Postnl voor 1 straat heeft zal wel niet worden geopperd ".

dat jij niet liever niet op je scooter in de gladheid gaat, kan ik me goed voorstellen.. maar waarom stoort het jou dat
een sanddbezorger op een andere manier toch de post weet te bezorgen?
voor hetzelfde geld was het je postnl collega.

en met die posthoeveelheid van postnl is het al lang niet meer zo rooskleurig als jij beweert.
ik kan het weten want ik zie de schrikbarende terugval bij de post van postnl en ik zie ook
wat er in mijn sanddkratten binnenkomt. over het laatste heb ik niet te klagen :D

Re: Bezorgen met ijzel en gladheid

9
@opdedeurmat

ja klopt.
pietertje verwijst in de reactie naar andere forums.. zoals bijvoorbeeld deze
pietertje schrijft hier ook. twee vliegen in één. :D

@slagvaardige
ik geloof je direct hoor maar de overdrijving van post voor 1 dorp vond ik nu net too much..

en het kan geen kwaad dit forum wat te verlevendigen :lol:

Re: Bezorgen met ijzel en gladheid

10
Ja maar het is toch wel zo. Dit dorp krijgt enorm veel post. Is geen overdrijving. Is ook een heel groot dorp met een paar nieuwbouwwijken. Zowel via Postnl als Postservice veel. Ik bedoelde dus dat ik wat PS betreft voor mijn dorp meer post had dan de stadswijk van PS.

Pietertje had het erover dat het dorp minder had dan de stadswijk dus ik schreef dat het er maar aan lag waar. :-)
cron