Re: Super glad vandaag

41
Tijdens het bezorgen vandaag door de dikke hoge sneeuwduinen en prut hoorde ik dat TNT niet bezorgt vandaag.
Het is ook niet te doen,lopen en fietsen niet.
Hoe doen jullie het? Ik heb 2 uur gedaan over 1 halve wijk en ik moet er altijd 3!
Laat me weten!

Re: Super glad vandaag

42
@elisa
voor de middag had ik mijn 2 wijken klaar. vroeg begonnen voor mijn doen al om half negen!
merendeel gefietst gelukkig.
met de beroemde snowsteps kan ik redelijk doorlopen.
het zit er gelukkig op, ik ga de kerst in.
sterkte met je laatste loodjes elisa,!!!

ik zou zeggen een goed voornemen voor 2011,
breng je wijkaantal terug in het nieuwe jaar.
weeg af of die verdienste van die derde wijk wel opweegt tegen het werk..

kan je als de winter voorbij is,in maart of zo altijd weer een wijkje erbij nemen.
dan wordt het postbezorgen wat makkelijker. ;).
Laatst gewijzigd door wis-User02 op 24 dec 2010, 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: Super glad vandaag

43
@ton

de dikke klingels heb ik al heel veel van gehad vorige week.
ik denk dat je wel gelijk hebt met de conrad en fox reisgidsen. en de landal?

met de blauwe envelop (hoeveel moet ik betalen/hoeveel krijg ik terug) kan je dan
goed je vakantie voor volgend jaar plannen. ;)

Re: Super glad vandaag

44
elisa schreef:Tijdens het bezorgen vandaag door de dikke hoge sneeuwduinen en prut hoorde ik dat TNT niet bezorgt vandaag. (...)
Laat me weten!
Dit is zeker niet in het hele land hoor! Ik neem aan alleen in de gebieden waar abnormaal veel sneeuw is gevallen (Limburg met name). Het probleem zal wel vooral in het verkeer liggen, doordat de vrachtwagens niet konden rijden. Zonder post wordt voorbereiden en weglopen ook wel erg lastig...

Re: Super glad vandaag

46
elisa schreef:Tijdens het bezorgen vandaag door de dikke hoge sneeuwduinen en prut hoorde ik dat TNT niet bezorgt vandaag.
Het is ook niet te doen,lopen en fietsen niet.
Een wijs besluit van TNT! (Y)
Ik geloof, (weet zeker) ;) dat ik zelf vanochtend ook al zo'n initiatief had genomen, omdat het hier sinds vanochtend geen doorkomen aan is, lopend, per fiets etc. Gewoon in 1 woord overmacht, met ± 30 cm. sneeuw. :roll: Ik doe dit niet gauw, zeg maar rustig nooit, maar er zijn wel grenzen.

Na de kerst zien we wel verder.

Re: Super glad vandaag

47
Het is overmacht en ik heb het niet gered, ploeteren door hoge sneeuw,lopend en zo ontzettend lang over een halve wijk gedaan vanuit huis. Ik heb dus 1 en half wijk kunnen doen en meer zat er niet in.
Wat zwaar, ik ben nooit zon pieperd maar dit was echt niet te doen.

Na de Kerst idd zien we wel verder! Fijn dat ik niet de enige ben.
Hele fijn kerst allemaal!

Re: Super glad vandaag

48
Nog wat ik heb niet een bezorger gezien vandaag en ook zelf geen post ontvangen. Hier ligt 30 en meer cm sneeuw plus de duinen waar je zwoegend door heen moet graven.
Vastzittende autos,die paar die dan nog durven te rijden......T is bar en boos. Dit is het Oosten hier trouwens!
En zo te voorzien blijft t mooi liggen komende dagen!

Re: Super glad vandaag

49
Gelijk hadden jullie hoor. Ik ben van het winkelcentrum naar huis komen lopen (is normaal 10 minuutjes) maar heb er 25 minuten over gedaan. Er was geen doorploegen aan. Als je dan ook nog post moet rondbrengen. Dat is niet te doen. Jammer dat TNT niet overal een lijn getrokken heeft, want eigenlijk was het ook hier niet te doen. Gisteren liepen ze om half 7 's avonds nog rond en vanmiddag kreeg ik tegen half 1 de post (normale tijd) Dus ze zijn vandaag hier wel bezig geweest. Maar eigenlijk is het onverantwoord. Die post moet maar een weekendje wachten. Het is toch morgen Kerst. Oja, er zat ook nog een afval- en rioolwijzer bij. Dus ze hadden nog huis-aan-huis ook. Ik snap niet dat ze hier er geen rekening mee konden houden.
Bussen reden bij ons vandaag ook niet. Hoe zit dat bij jullie?

Re: Super glad vandaag

50
Bij ons reden vandaag ook helemaal geen bussen, of wellicht vanmiddag mondjesmaat.. Er ligt gewoon teveel...
Ook de vuinisophaaldienst mocht niet rijden vandaag, en gaan ze het begin volgende week alsnog proberen..
Inderdaad bij ons in de straat en buurt veel auto's vast, waarbij ik heb meegeholpen duwen, zo erg was het hier...

Iedereen nu fijne kerstdagen gewenst en volgende week gewoon verder. :)

groetjes Anne
cron