Re: Super glad vandaag

62
Van Sandd hoeven we morgen pas te bezorgen, en dan denk ik toch wel dat het beter is dan vandaag met die regen op ijsresten....Is het wel te glad morgen en niet goed te bereiken op een normale manier, dan laat ik het voor wat het is.. Ik probeer het een dag later nog eens, en anders de eerstvolgende bezorgdag..
Uitglijden en dan niet meer kunnen bezorgen, is erger, dan de post iets later op een veilige manier te bezorgen. Dan is het gewoon overmacht..."Soon as possible" zeg is dan maar... ;)

Re: Super glad vandaag

64
hier bij ons in de wijk is alle ijs/sneeuw bijna weg,de grote wegen waren al schoon. morgen zal wel alles weg zijn. hoeft voor mij voorlopig ook niet terug te komen dat weer.
ik weet wel dat regen ook niet alles is,maar het loopt wel beter.
groetjes suzan

Re: Super glad vandaag

67
Ik kan jullie vertellen dat het hier niet te doen is op de binnenweggetjes,smeltende ijsbanen en je moet snowsteps aan andere kom je niet ver.
En alles lopen uiteraard, het dooit dan wel maar gaat heel langzaam. Nee het is even geen pretje.

Re: Super glad vandaag

69
Dankjwel !! Ja ik voel me iets sterker gelukkig.
Als eenmaal de sneeuwprut weg is kun je weer normaal je post doen. Nog even geduld hier dus maar maandag zal t wel weg zijn!

De post,bleek later zelfs om 120 kratten post te gaan zijn opgehaald,er stond nog een gedeelte verstopt achter de caravan, ze lieten me weten dat er nog een berg vuilniszakken post van DHL lag plus verbrande post en DHL spullen.
Dhl is ook ingelicht intussen,nee niet door mij hoor.

ze heeft haar 2 brommers er ook nog staan dus we vermoeden dat ze wel terug komt om die op te halen.
cron