Re: storm

22
@Postbode21, Fiets zal wel over zijn ervaring van gisteren geschreven hebben (neem ik aan), want hij postte zijn berichtje om 14:52 uur en hij schreef dat hij het depot om 15:00 uur gemailed had. En om 16:00 uur weer begonnen was en 99% afgemaakt heeft.

Tenzij de tijdsmelding van het forum niet klopt.. :lol:

Re: storm

25
Dan heb ik nog redelijk geluk gehad. Tijdens de looproute (met trolley) en fietsroute was het droog. Wel moest ik een stuk op de Rijksweg lopen met de fiets aan de hand. Die moest ik ook nog met twee handen vasthouden ook want anders waaide die nog onder mij weg. Liep maar wat meer naar links om niet met fiets en al in de sloot te belanden. Maar goed dat ik tijdig afgestapt was. Het ging hier pas regenen toen ik bijna met de autoroute klaar was. Dan hebben diverse collega's het veel slechter getroffen. Gelukkig had ik mijn post goed tussen de dikke elastieken gehouden zodat er (bij mijn weten) niets weggewaaid is. Want die kleppen van de tas bleven niet altijd dicht. Kreeg er nog eentje tegen mijn hoofd aan toen ik net voorover gebogen stond om een stapeltje post uit de tas te halen. To! Au!. Even wrijven en nat maken. En dan maar weer doorlopen met die trolley.

Re: storm

28
@88CE

Nico,
bedankt voor je tip trouwens.. over oplopend/aflopend..
is dit wat je bedoelde met moderator zijn...?
allereerst wil ik graag informeren en argumenteren.


we slaan soms wat door met de negatieve kanten benoemen van het postlopen.
zeker wat het weer betreft.
en dan kan ik het niet laten dat wat te nuanceren.. ;)

Re: storm

29
postbode21 schreef:@88CE

Nico,
bedankt voor je tip trouwens.. over oplopend/aflopend..
is dit wat je bedoelde met moderator zijn...?
allereerst wil ik graag informeren en argumenteren.


we slaan soms wat door met de negatieve kanten benoemen van het postlopen.
zeker wat het weer betreft.
en dan kan ik het niet laten dat wat te nuanceren.. ;)
Sorry, gewoonte van me om de helpende hand te bieden w.b.t. gebruik van diverse Fora.
Modderen is een stukje anders met berichten op de juiste plek te zetten.
Wat negatieve kanten betreft, Ik zoek juist de positieve kanten op een forum, ik kan wel gaan lezen en uitzoeken hoe shit alles is daar schiet ik niets mee op.
Nee Ik heb nu een leuke Job en wil genieten van het positieve.

Re: storm

30
Het hoosregen & storm viel nog wel mee in het begin van de dag, maar op het eind van de dag was het zo zwaar dat ik halverwege ben gestopt en, na overleg met de depothouder, de volgende ochtend verder ben gaan bezorgen.

En die rode enveloppen, daar keek ik bijna scheel van :P

En ik zette mijn fiets gewoon naast een muur van een huis neer, zodat niet omwaaide.. Dat ging gelukkig wel goed..
ex Sandd Postbezorgster
cron