brrr

1
Lekker fris thuis gekomen vandaag. Maar ik zal straks het lentezonnetje wel erg waarderen denk ik. Elk seizoen heeft z'n leuke en minder leuke kanten. Het maakt mij ook niet zo veel uit zolang de 'exterme' kou of 'extreme' hitte maar niet al te lang duurt.

Re: brrr

4
Nou toen ik gisterochtend begon was het hier -/- 10 met een gevoelstemperatuur van -/- 15. En dat was erg koud. Maar goed aankleden en gaan. Later op de dag met het zonnetje werd het iets beter. Maar ik heb wel genoten van het bezorgen in die frisse lucht en met iig goed begaanbare wegen.

Re: brrr

6
Ik loop post in een nieuwbouwwijk, waar nog niet alle lantaarnpalen werken. Dus rond half 5 is het pikdonker daar. Hierdoor kan ik in sommige straten niet eens het adres lezen. Uit armoe laat ik me brommertje maar draaien zodat ik met me koplamp het adres kan lezen. :lol:

Re: brrr

7
Ik neem altijd zo'n los fietslampje mee. Kost maar een paar euro en is voldoende om adressen te lezen. Een zaklantaarn kan ook natuurlijk maar is meestal veel groter.

Re: brrr

8
Ik zal wel blij zijn als die sneeuw weer weg is. Het is toch blijven opletten dat je niet uitglijdt.
Ik loop dan 2 wijken, maar dan ben je wel langer onderweg. Maar ook dit hoort erbij en het mooie weer zal vast wel weer komen.

Re: brrr

9
Dan kan het voorjaarsweer wel in aantocht zijn, maar ik vond het vandaag toch maar koud... :cry:
We zien wel of de te verwachte 15 graden voor a.s. donderdag uitkomt.. :?:
cron