Re: brrr

171
Dank voor de tips! Met wat oude lappen en afgedankte kledingstukken bleef de bende enigszins beperkt. Ongelooflijk wat zich allemaal aankoekt aan je fiets, haast meer koek dan wat anders :-)
Gisteren tijdens mijn derde ronde weer nieuwe sneeuw... ik was er helemaal klaar mee. Kom maar op met die dooiaanval! Morgen, met 10 graden, zal mijn wintersetje wel komen….

Re: brrr

175
Nou, ik heb mijn PostNL winterspullen (handschoenen e.d.) binnen, dus het zal wel snel zomer worden. Haha, de wanten pas ik met mijn handjes nauwelijks in, maar bij de vingerhandschoenen komen mijn vingertopjes er niet eens uit. Ach, je krijgt het toch maar, gratis en voor niks ...

Re: brrr

178
Hier sneeuwde het nu ook. Maar tot nu toe blijft het niet liggen. Mijn coordinator belde gisterenavond of ik a.s. dinsdag alsjeblieft alsjeblieft haha, mijn eigen woonwijk wil doen.

Geen rekening houdende met eventuele kans op sneeuw, heb ik 'ja' gezegd. Ahm.... ouchie nu. (eigen woonwijk beslaat zo'n beetje mijn hele dorp haha buitengebieden enz.) Maar goed, de prognose was weinig post voor dinsdag a.s. Het zal zoals gewoonlijk wel weer lukken. :lol:
cron