Re: brrr

201
Het weer viel vandaag wel mee. We konden de pakjes droog bezorgen. Ik heb ook nog even het zonnetje gezien. En ik had ook geen handschoenen nodig. We hadden er 5 grote rollen tapijt bij en dat op één adres. Gelukkig hebben we nu een stationcar dus daar konden ze wel in. Gelukkig waren ze thuis.Na het bezorgen van de pakjes ging ik mijn folderwijk doen. Het waren 35 dikke pakketten van verdorie meer dan 1 kg per stuk. Zwaarder dan een telefoonboek. :evil: Mijn man en ik hebben een grote straat van zo'n 60 huizen met de auto gedaan want de stapels daarvoor waren zo hoog dat ze echt niet in de trolley pasten. Toen hebben we ook maar een stukje Rijksweg en nog een straat van 33 stuks meegenomen. Scheelde heel wat. Maar ik kreeg het er dus wel warm van. Ondanks de wind. Daarna heb ik niet veel meer gedaan. Ik vond dat ik wel genoeg conditietraining had gehad. :lol:

Re: brrr

204
haha, die schaatsen is wel wat :-)Ik hoop mijn snowsteps (die hebben we ook nog gekregen) niet meer nodig te hebben.

Ik heb inderdaad nu ook al mijn postNL bedrijfskleding binnen (in totaal 6 polo's met korte mouw en 3 lange mouw). jas en regenpak had ik al. Ik denk dat ik (helaas) voorlopig de dubbele winterjas en TNT-broek blijf dragen met daaronder heel veel laagjes kleding en hoewel vandaag de lente is begonnen, draag ik ook mijn muts en wanten.

Re: brrr

205
:lol: zag op facebook me vrienden klagen over sneeuw, ik was in gorinchem.. geen 1 sneeuwvlokje gezien. ik kom in dordrecht... heel dordrecht wit :lol:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!
cron