Wanneer gaat bij jou de korte broek aan?

Als de R uit de maand is (Geen stemmen)
Als het duurzaam boven de 10 graden is
Totaal aantal stemmen: 1 (4%)
Als het duurzaam boven de 15 graden is
Totaal aantal stemmen: 12 (50%)
Als de mussen gebraden van het dak vallen
Totaal aantal stemmen: 6 (25%)
Nooit!
Totaal aantal stemmen: 1 (4%)
Ik heb geen korte broek
Totaal aantal stemmen: 1 (4%)
Ik heb lelijke benen
Totaal aantal stemmen: 2 (8%)
Dat mag niet van mijn baas
Totaal aantal stemmen: 1 (4%)
Totaal aantal stemmen: 24

Re: Korte broek

11
elisa schreef:Nou eh als ikde korte broek aan doe kom ik niet ver. al die fluitende smachtende mannen..........die mijn prachtige gestroomlijnde benen aanbidden.
Rustig laten smachten en terug fluiten!!!

Re: Korte broek

13
elisa schreef:Eerlijk gezegd nee het staat niet profesioneel, ik zal dat ding alleen prive dragen.
Geldt ook voor hempjes model topjes, ook geen gezicht tijdens de postbezorging!
Het moet ook niet zo'n extreem korte broek zijn. Maar zo'n model wat tot net boven je knie komt kan best. En wat professionaliteit betreft, overal grote zweetplekken maakt ook niet echt een flitsende indruk.

Re: Korte broek

14
Ik heb van die bermuda's. Niet van die onflatteuze hoor, maar mooie strakke jeansbermuda's (niet te strak en met een normale taillehoogte) die net boven de knie komen in de kleuren zwart, wit en jeansblauw. Die heb ik dan meestal aan als het boven de 20 graden is en dan heb ik er een leuk t-shirt op.

Ik had die broeken ook aan tijdens mijn TNT-tijd en dan met zo'n polo erop. Die dingen waren in mijn geval lekker lang, dus het stond wel goed. Die katoenen bloesjes zaten ook heerlijk. Het fijne van die polo's en bloesjes was, dat ze nog een zakje voor de telefoon of pen hadden.

Zelf trek ik geen korte broek aan tijdens het post bezorgen, maar ik heb er geen probleem mee als iemand anders dat wel doet hoor. (de meeste bezorgers hebben van die mooie, stevige kuiten. Aantrekkelijk bij mannen hoor! :mrgreen: )

Re: Korte broek

20
Klopt een bermuda is ook wat anders dan een korte broek! Boven de knie kan best maar je benen hebben erg te lijden tijdens de bezorging, dus ik kies liever voor lange pijpen ook voor de zon,stoten en scherpe struiken, bruin zijn toch wel die benen daarvoor doe ik het niet.
Maar een nette bermuda kan gerust mee eens!
Maar dan zie je idd die blote topjes meestal van de dames, haha, geen porum!
Bedoel tijdens d epost bezorging hoor.
cron