Re: Bezorgen tijdens onweer?

22
@verzendenenontvangen

Ja, maar onweer duurt nooit de hele dag. als jij daar geen zin in hebt werk je er omheen.
want je werkt nu bij sandd en je uren zijn vrij in te delen. (Y)

gewoon smorgens even googlen en zien hoe en wanneer er onweersbuien er zijn.
gelukkig komen die ook niet elke dag voor... verzendenenontvangen.

Re: Bezorgen tijdens onweer?

23
verzendenenontvangen schreef:Bij het bezorgen heb ik begrepen dat je verplicht bent om te bezorgen in ALLE weerstomstandigheden
Waar heb jij dat zien staan dan? ik heb de overeenkomst nog even gelezen, ik zie niks over *weer* erin staan.

want ik herinneren me een winterdag (dinsdag) dat me vingers er bijna bevroren waren en me schoenen zo doorweekt dat ik me bijna ging voelen als een ijskonijn. Heb er 3 dagen over gedaan om 3 wijken te doen, iets wat ik binnen 4 uur meestal al wel had gedaan. en pas woensdag kreeg ik een telefoontje waar de post bleeft. ik heb het uitgelegt en ik mocht donderdag wederom de post nog doen!
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Bezorgen tijdens onweer?

25
verzendenenontvangen schreef:Sorry, gaat om kranten niet om de post hoor.
maak niet uit of het over kranten ofdan post gaat. ik heb voor een stadkrantje gewerkt en ook daar moest ik de krant gewoon bezorgen op een regenachtige dag of tijdens onweer! en dat ook gewoon op de dag zelf!
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Bezorgen tijdens onweer?

28
Ik verwijt je ook niks. Ik heb een keer mee gemaakt dat ik niks meer zag, was klap en gelijk de flits. Ik denk dat er eerst maar eens een dode moet vallen en dan zeggen ze: Het is jouw eigen verantwoording natuurlijk. Laten de bedenkers een zelf in hevige onweer bezorgen. In de regen is een ander verhaal dat is niet gevaarlijk en overstromingen heb je hier nog niet.

Het zal me niks verbazen dat post organisaties ook willen dat de post wordt bezorgd ook al loop je het risico dat je dood gaat. er wordt altijd gecommuniceerd dat je zo klein mogelijk moet gaan houden bij onweer. Gelukkig is onweer tijdelijk maar kranten moeten voor een bepaald tijdstip bezorgd worden. En niet alle onweersbuien worden in kaart gebracht. Weer alarm of niet je moet bezorgen! Slaven arbeid!

Re: Bezorgen tijdens onweer?

29
Carla41 schreef:@verzendenenontvangen

was jij niet per direct gestopt met al je krantjes?
dit forum gaat over Postbezorgers en niet over Krantenwijken.

open zelf een krantenbezorgers forum.
je hebt vast genoeg vragen . (Y)
Vind je opmerking niet zo geplaatst. Waarom moet dit in een kranten forum staan? Het gaat over het risico van onweer. Er wordt gecommuniceerd door de overheid dat je klein moet houden bij onweer. Weer of weer alarm bezorgen zul je. Zal me niks verbazen dat bij de post dit ook gewoon bezorgd moet worden onweer of niet. Alleen bij kranten heb je minder speling namelijk voor 7 uur bezorgen. Ik heb eens onweer mee gemaakt dat ik NIETS meer kon zien.

Re: Bezorgen tijdens onweer?

30
verzendenenontvangen schreef:
Carla41 schreef:@verzendenenontvangen

was jij niet per direct gestopt met al je krantjes?
dit forum gaat over Postbezorgers en niet over Krantenwijken.

open zelf een krantenbezorgers forum.
je hebt vast genoeg vragen . (Y)
Vind je opmerking niet zo geplaatst. Waarom moet dit in een kranten forum staan? Het gaat over het risico van onweer. Er wordt gecommuniceerd door de overheid dat je klein moet houden bij onweer. Weer of weer alarm bezorgen zul je. Zal me niks verbazen dat bij de post dit ook gewoon bezorgd moet worden onweer of niet. Alleen bij kranten heb je minder speling namelijk voor 7 uur bezorgen. Ik heb eens onweer mee gemaakt dat ik NIETS meer kon zien.
Ik ken het beleid niet van post.nl maar ik zou zeggen als de bliksem naar huis.
cron