Re: ALARM!! Zware weersomslag!

14
Veel sterkte allemaal morgen met het bezorgen van de post. Hebben jullie ook van die doosjes erbij? Nou, ik heb er best veel. Moet met mijn man al een extra doosjesronde gaan doen want alles past niet in mijn trolley. Gelukkig wegen die dingen haast niets. Wel moet je de boel extra goed vasthouden want die dingen vallen er zo uit.

Re: ALARM!! Zware weersomslag!

15
Zo mijn fiets en aanhanger zijn gepakt voor wijk 1. Nu ff wachten tot het wat lichter word. Kan nou nog ffniks zien.
Ik heb er echt zin in vandaag, blehhh. Geef mij de zomer maar.
Maar goed, ik doe dit voor Sandd al jaren en heb elke winter nog overleefd. Zal nu ook wel weer lukken
Ik wens iedereen ceel succes voor vandaag en doe voorzichtig.

Re: ALARM!! Zware weersomslag!

19
Hier is heel veel en het valt nog steeds. :) Waar zit jij in het Noorden? Als je op buienradar kijkt, zie je inderdaad een stuk in Nederland (Noorden o.a.) waar het droog is. En je ziet precies waar de sneeuw wel valt. Hier ook harde wind. Hier in de straat ligt nu bijna 10 cm.

Mijn man was gisteren in Den Haag en daar lag helemaal niets. :mrgreen: Het midden en oosten krijgen vandaag sneeuw zo te zien op Buienradar. Ik vind het niet erg. Ik vind het wel gezellig.

Van vanochtend vroeg: (nu ligt er meer hoor)
http://www.nufoto.nl/fotos/319041/sneeuw-in-arnhem.html
cron