Re: Veronica gids weer naar Tnt?

4
Op de werkvloer bij TNT hoorde ik dat TNT VM niet terug wil hebben. Want: het postverkeer loopt terug en en TNT wil af van de "dure" postbode, dus moet er niet MEER post komen. Op grond van de HUIDIGE stand van zaken wil TNT het liefst zo snel mogelijk af van de oude vertrouwde postbode; dankzij de vakorganisaties gaat het echter niet zo snel. Als er sprake is dat VM terugkomt bij TNT zal het de dochteronderneming VSP betreffen.

Re: Veronica gids weer naar Tnt?

5
nogpostbode schreef:Op de werkvloer bij TNT hoorde ik dat TNT VM niet terug wil hebben. Want: het postverkeer loopt terug en en TNT wil af van de "dure" postbode, dus moet er niet MEER post komen. Op grond van de HUIDIGE stand van zaken wil TNT het liefst zo snel mogelijk af van de oude vertrouwde postbode; dankzij de vakorganisaties gaat het echter niet zo snel. Als er sprake is dat VM terugkomt bij TNT zal het de dochteronderneming VSP betreffen.
Dat verhaal heb ik ook gehoord, maar ik geloof er geen reet van. TNT kennende zullen ze zelf als de Veronicagids ZOU terugkomen nog beweren dat desondanks het volume gedaald is, dus tijd krijg je er toch niet bij. Begin van dit jaar kregen we nieuwe diensten die erop gebaseerd waren dat we de AKN gidsen zouden kwijtraken, dus ging er flink tijd af in de voorbereiding. Vervolgens waren de gidsen na een paar weken weer terug, maar van de ingekrompen tijd hebben we geen minuut teruggezien. Dus met Veronica zouden ze ws hetzelfde trucje uithalen.

Een postbode die ik ken had zelf Veronica aangeschreven, en daar wisten ze niks van een terugkeer. Veronica naar VSP zie ik helemaal niet gebeuren, want als Veronica ontevreden is over de bezorgkwaliteit van DHL dan denk ik niet dat ze bij VSP beter af zullen zijn. En dan krijgen de abonnees de gids nog later, ipv dinsdag wordt het dan uiterlijk vrijdagavond rond de klok van 9.

Re: Veronica gids weer naar Tnt?

6
Volgens mij is Veronica ook helemaal niet zo ontevreden over de kwaliteit bij DHL. Ik las laatst dat de foutmarge ruim onder de 1 % zit, dus dat lijkt me niet slecht...
Dit lijkt me meer een broodje aap dat steeds de kop blijft opsteken, in juni was er ook al sprake van dat Veronica terug zou gaan naar TNT. Eerst zien, dan geloven.
cron