Inleveren van de oude DHL spullen

1
Vandaag zat er een brief bij de post over het inleveren van je tassen, kratjes, enz. Hoe zijn jullie dit van plan te doen. Bij mij werd aangegeven dat ze het liefst hadden dat je het kwam brengen. Daarvoor werden bepaalde tijden aangegeven. Voor mij is dat al snel 25 km rijden tot het depot. Ik zat zelf te denken dat ze het spul gewoon meenemen bij de laatste keer brengen van de post. Het zal gok ik niet zo veel zijn en dan doe ik het wel even zonder tassen.

Re: Inleveren van de oude DHL spullen

3
Ik kreeg gisteren een brief van de vestiging dat DHL spullen zoals trolleys, gele bakken enz op woensdag 27 april mee terug worden genomen door de chauffeur. De laatste slag wordt gebundeld in elastieken afgeleverd. Niet in kratten dus.

Tja, de laatste slag. Ik heb 8 jaar voor DHL gewerkt. Ik ken de mensen op de vestiging allemaal persoonlijk.
En nu dus binnenkort voor Sandd. Ik zal wel zien hoe het gaat bevallen maar voorlopig is het toch met gemengde gevoelens. Ik weet nog niks van Sandd dus het is een beetje een vooroordeel van mijn kant maar voorlopig heb ik de indruk dat het bij Sandd allemaal wat zakelijker en killer zal worden.
Enfin, ik ga ervoor en we zien wel wat het wordt.

Re: Inleveren van de oude DHL spullen

4
Ik bezorg nu een paar weekjes voor Sandd en het bevalt goed. Ik zag gisteren trouwens dat ze bij Postservice (is partner van Sandd) ook mensen zoeken. Er staat op de site ook een lijst met gebieden waar bezorgers werken. Kunnen mensen kijken of hun stad er ook bij zit. Bezorgers moeten wel in een bepaald gebied in Gelderland wonen. Maar ja, je weet nooit wie er hier leest.

http://www.postservice.nl/index.php?pag ... adresseerd

Re: Inleveren van de oude DHL spullen

7
Wij kregen de kleding destijds (dat was trouwens al in 2006) als we een half jaar zonder klachten hadden bezorgd. Helaas voor de depothouder, zorgde niemand voor een klacht, dus hij kon aan de bak bij iedereen.. Regenjas, polo's, enz. enz. :lol: Ik heb er niets meer aan, dus retour gaat het dan toch.

Re: Inleveren van de oude DHL spullen

9
Wat de trolley betreft. Onze depothoudster zei dat je die eventueel kon overkopen als je hem echt niet kunt missen en als Sandd zelf geen trolley's overneemt. Dat laatste ga ik nog eens vragen. Als Sandd ze niet overneemt koop ik hem echt wel over want dat ding is verdomd handig. De rest zal ik over het algemeen wel inleveren. Het jack heb ik zelf moeten betalen dus dat krijgen ze niet. Die kan ik nog onder mijn verkeersregelaarsjack dragen als het slecht weer is of koud. Zien ze toch niets van. Op de mouwen staat immers geen selektmail.
cron