Slag 15A en geen veronica gids

1
Er was al eerder wat over geschreven dat ie vanaf nu weer terug zou gaan naar tnt, de veronica gids. Maar zou het dus inderdaad zo zijn, of zal de gids donderdag bezorgt moeten worden? Hij is de laatste tijd juist meestal gewoon op dinsdag al aanwezig.

Re: Slag 15A en geen veronica gids

6
Nee, hij zat er bij ons niet bij. Maar ief schreef ook al dat hij van anderen van DHL had gehoord dat zij hem nog wel hadden. Dus ik ga er van uit dat Veronica nog bij DHL zit, en dat ief hem morgen bij zijn post heeft. Ik heb er op het postkantoor ook nog niks van gehoord dat-ie weer terug zou zijn (hoewel dat niks wil zeggen, voor hetzelfde geld zit-ie volgende week weer gewoon in de tas...) We zien het wel gebeuren (of niet).

Groetjes, wandelaar

Re: Slag 15A en geen veronica gids

7
dat klopt
bij ons in Alphen aan den Rijn waren er maar weer een paar wijken die ze er wel bij hadden
vind ik wel rot hoor, je kan er geen klok op gelijk zetten en weet nooit wanneer je ze krijgt
nu dus donderdag en dan ook gelijk met de 2 wekelijkse, vind ik dan ook zo vervelend en zwaar
ik heb ook gehoord dat ze naar TNT terug zouden gaan maar nog niets gehoord

Re: Slag 15A en geen veronica gids

10
Toevallig kwam gisteren met een collega de Veronicagids ter sprake. Het schijnt dat het contract van Veronica met DHL tot juni loopt (of tot en met juni, dat weet ik niet). Daarna zouden ze dan weer naar TNT terug gaan. Kennelijk vonden de abonnees het toch prettiger dat de gids (vrijwel) altijd op dinsdag bezorgd werd (behalve dan als er een huis-aan-huis bij zat om nieuwe abonnees te werven, dan was het woensdag).
Persoonlijk snap ik dat niet zo goed, want de gids loopt van zaterdag tot en met vrijdag, dus als ik 'm op vrijdag binnen zou hebben, zou ik dat ook nog wel op tijd vinden.

Groetjes, wandelaar
cron