verschil a en b slag

1
ik bezorg alleen de b slag zit altijd de veronicagids bij de bezorger van de aslag heeft veel minder post minder gewicht en heeft toch de vaste vergoeding van 19.34 waardeloos en ik maar stampen voor 4euro meer

Re: verschil a eb slag

3
Ik zou niet weten of je hier wat aan kan doen. Volgens het nieuwe systeem klopt het natuurlijk, maar in de praktijk werkt het anders. Als ik weinig post heb verdien ik per uur gezien ook meer. De 2 cent per posstuk kan dat niet compenseren.

Re: verschil a en b slag

4
Ja het maakt inderdaad nogal wat uit of je VM in de slag hebt of niet. Aanvankelijk had ik ze altijd in de A-slag, maar sinds een aantal weken lukt het de drukker niet meer om ze op maandag op het depot af te leveren en komen ze dus in de B-slag. Het kun dus zomaar veranderen en je zou het daarom ook over een langere periode moeten bekijken.

Dat doet DHL ook: elk kwartaal worden de wijken opnieuw doorgerekend, op basis van het volume over de afgelopen 3 maanden en zo nodig worden de vergoedingen daarop bijgesteld. Dat gebeurt sowieso per 1 januari en 1 juli i.v.m. de aanpassing van het minimumloon. Ik weet niet of daarbij onderscheid wordt gemaakt tussen de beide slagen als je er maar 1 loopt, maar dat zou wel zo eerlijk zijn. Ik zou het gewoon aan je depothouder vragen en als hij het niet weet, moet hij de vraag maar doorspelen naar het hoofdkantoor. Succes ermee.
cron