Re: dat wordt niet leuk morgen

2
Ik heb hier geen proefflesjes gezien, maar wel dikkere en dus veel zwaardere Veronica Magazines (WK special). Wel veel andere post deze slag. Normaal gesproken heb ik 8 kratten voor 4 wijken, nu 11 stuks. Irritant vind ik de enveloppen van de Nierstichting, met een pen of potlood erin: lastig met sorteren en het maakt de bundels post zo dik.

Re: dat wordt niet leuk morgen

4
postbode21 schreef:@ ton,

meer post dan anders voor dhl. dan gaan de zaken toch goed ton ;)
alleen zou bij sandd je vergoeding omhoog gaan (stuks...)
of wordt dat bij jou om de paar maanden gecorrigeerd.
teveel vergoeding verrekend met te weinig... :?:
Hoezo verrekenen? Zo werkt dat niet bij DHL. Qua verdiensten zijn wij beter af met minder post, maar op de lange termijn is dat natuurlijk niet goed voor het bedrijf. Gelukkig gaat het weer goed met DHL; ik zou het jammer vinden als ze zouden besluiten te stoppen met de mail. Ik ben er beter af dan bij Sandd en VSP, maar dat ligt geloof ik aan het soort wijken dat je loopt. Bij Sandd betalen de buitenwijken beter, maar die heb ik niet. Bij DHL verdient stedelijk of half-stedelijk in verhouding weer beter. De wijken die ik voor DHL loop zijn volgens mij relatief goed genormeerd en leveren in verhouding meer inkomsten op dan vergelijkbare wijken bij Sandd en VSP.

Re: dat wordt niet leuk morgen

5
ief schreef:Argh, de post was vandaag al erg laat en blijkt ook nog dat de veronica gids proef flesjes in de verpakking heeft zitten. Dit maakt elk pakketje zeker 1,5 cm dik.. Niet echt bezorgvriendelijk
Oei, ik ben benieuwd dan... Ik heb nogal wat Veronica-abonnees in de wijk, dus op proefflesjes zit ik niet echt te wachten... Ik heb deze wijk alleen op donderdag, misschien krijgt mijn dinsdag-collega een keer de Veronica-gidsen er bij. Maar tot nu toe zit de Veronica-gids er steeds op donderdag in, dus waarschijnlijk heb ik pech :( Ach, we zien 't wel.

groetjes, wandelaar

Re: dat wordt niet leuk morgen

6
Ik kreeg de post ook erg laat, maar ik heb maar 17 van de 49 gidsen gekregen. Er zat wel heel veel post voor de nierstichting bij, daardoor had ik veel post. Voor donderdag staat er maar heel weinig op de lijst. Ben benieuwd, dat is dan vooral de veronica.

Re: dat wordt niet leuk morgen

10
Ik had 143 gidsen, waarvan 100 met tubetje. Een beetje raar: de een wel en de ander niet en ik geloof niet dat het te maken heeft met de tijd dat je abonnee bent. Ik had pas nieuwe abonnees met tubetje en abonnees die ik iig al vanaf het begin heb die geen tube creme kregen.
cron