Re: Selekt Mail stopt in Mei 2011

15
@Ief

door het tijdverschil in codering en aanmaak van de mailing kan het gebeuren dat een service provider van
sandd en selektmail toestemming heeft om alvast de sanddcodering toe te passen..
dit gaat over kleine mailings...


het is dus niet zo dat sandd post weer naar dhl gaat, maar dhl post krijgt ook een sandd codering... ;)

Re: Selekt Mail stopt in Mei 2011

16
Ik heb er ook enkele met een Sandd stempel rechts bovenin maar wel met een DHL codering.

Ik heb net mijn eerste wijk gelopen. 655 poststukken, dat is ruim drie keer zoveel dan gemiddeld. En mijn tweede wijk idem dito, 716 poststukken, dat is bijna 4 keer zoveel dan gemiddeld. Met een vaste wijkvergoeding is de beloning nu wel heel erg karig, maar goed, de komende maand zal er weinig post zijn dus dan wordt dat weer recht getrokken.

Re: Selekt Mail stopt in Mei 2011

17
Zaaknummer: 7124 / Sandd – Selekt Mail
1. Op 7 maart 2011 heeft de Raad van Bestuur van de Nederlandse
Mededingingsautoriteit een melding ontvangen van een voorgenomen concentratie in de zin
van artikel 34 van de Mededingingswet. Hierin is medegedeeld dat Sandd B.V. (hierna: Sandd),
voornemens is uitsluitende zeggenschap te verkrijgen, in de zin van artikel 27, eerste lid, onder
b, van de Mededingingswet, via een activa transactie, over Deutsche Post Selekt Mail
Nederland C.V. en Deutsche Post Mail Distribution (Netherlands) B.V. (hierna gezamenlijk :
Selekt Mail), onderdeel van de groep DHL Deutsche Post.
2. Volgens de melding zijn de activiteiten van de betrokken ondernemingen (of,
voor zover van belang, van de groep waarvan zij deel uitmaken):
- voor Sandd: landelijke bezorging op vaste dagen van gesorteerde en ongesorteerde
geadresseerde partijenpost voor zakelijke klanten op de Nederlandse postmarkt;
- voor Selekt Mail: landelijke bezorging op vaste dagen van gesorteerde en ongesorteerde
geadresseerde partijenpost voor zakelijke klanten op de Nederlandse postmarkt.
3. Belanghebbenden die opmerkingen wensen te maken over deze voorgenomen
concentratie wordt verzocht deze schriftelijk kenbaar te maken aan de Nederlandse
Mededingingsautoriteit. Opmerkingen dienen uiterlijk 7 dagen na publicatie van deze
mededeling op onderstaand adres te zijn ontvangen onder vermelding van bovenstaand
zaaknummer.
Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa)
Directie Mededinging
Postbus 16326
2500 BH Den Haag
telefoon: (070) 330 3330
telefax: (070) 330 3370
De Raad van Bestuur van de Nederlandse Mededingingsautoriteit,
namens deze:
Dr. D.E. Hesseling
Directie Mededinging
Clustermanager Netwerksectoren & Media

peter
Ik ben bezorger bij Sandd
Ik heb vernomen dat alles in gaat per 1-05 -2011

Re: Selekt Mail stopt in Mei 2011

20
@nijmegen

nijmegen jij roept toch zelf steeds dat 28 april de laatste bezorgdag is voor Dhl? ;)
op een gegeven moment gaat zo,n uitspraak een eigen leven leiden en vertelt een
ieder het voort en zo wordt een gerucht/vermoeden langzamerhand een feit...

volgens mijn Dhl depothouder is het nog niet zover, die gaat er vanuit dat hij tot eind Mei
post moet laten bezorgen van dhl....

het zou handig zijn als Dhl in een brief de bezorgers meedeelt wat de
bedoeling is.
mensen willen mischien op vakantie...in mei en het is maar afwachten of je wijk er daarna
nog wel/ niet meer is...

Sandd heeft tot nu toe sinds januari elke maand een brief over de stand van zaken naar haar
bezorgers gestuurd.
Nu dhl nog...

maar kregen we deze week voor 1 april niet weer een nieuwe brief?
Sandd doet dat sinds januari elke maand... daar ben ik wel tevreden mee. ;)
Laatst gewijzigd door wis-User02 op 29 mar 2011, 16:18, 4 keer totaal gewijzigd.
cron