Selekt Mail stopt in Mei 2011

1
Dit is erg vreemd .............
Vernam uit betrouwbare bron dat de Deutsche Post/DHL per 31 Mei Selekt Mail van de NL postmarkt gaat terugtrekken.
Eea schijnt geheel los te staan van de geplande overname door Sandd.
Op het web is hierover totaal niets te vinden en je kunt je nog gewoon aanmelden als bezorger.
"Het is stil aan de overkant" ?
Hoe kan dit nou ?
Weet iemand misschien meer ?
Postbezorger Sandd

Re: Selekt Mail stopt in Mei 2011

2
Ik had gesolliciteerd bij sandd en selektmail.Wist dat het postvrouwtje bij ons in het dorp ging stoppen. Was inmiddels bij Sandd aangenomen maar had via selekt mail niks gehoord tot afgelopen dinsdag 15 maart. Toen belde zij op of ik wilde langs komen om voor hun te gaan post bezorgen. Voor mij maakt het niks uit omdat ik toch al bij het sandd zit. Ze nemen toch gewoon mensen aan.

Heb zonet online gesolliciteerd bij vsp (post en mail). Aangezien de vorige bezorgster die er ook bij had. De route ben ik toch al aan het fietsen, meer verdienste en voor mij maakt het niet uit of ik vaker moet bijladen omdat we midden in het dorp wonen. Moet dan alleen strategischer de post rondbrengen.

Heb trouwens een goede fiets op het oog van de postcodeloterij iemand ervaringen?

Re: Selekt Mail stopt in Mei 2011

3
fredselekt schreef:Dit is erg vreemd .............
Vernam uit betrouwbare bron dat de Deutsche Post/DHL per 31 Mei Selekt Mail van de NL postmarkt gaat terugtrekken.
Eea schijnt geheel los te staan van de geplande overname door Sandd.
Op het web is hierover totaal niets te vinden en je kunt je nog gewoon aanmelden als bezorger.
"Het is stil aan de overkant" ?
Hoe kan dit nou ?
Weet iemand misschien meer ?
Is toch allang bij iedereen bekend ? woensdag 27 april is de laatste post die je ontvangt van DHL voor bezorging op donderdag 28 april. En inderdaad je kunt je gewoon aanmelden als postbezorger en als er een wijk vrij komt wordt je ook gewoon aangenomen als bezorger.

Re: Selekt Mail stopt in Mei 2011

4
Nijmegen schreef:
fredselekt schreef:Dit is erg vreemd .............
Vernam uit betrouwbare bron dat de Deutsche Post/DHL per 31 Mei Selekt Mail van de NL postmarkt gaat terugtrekken.
Eea schijnt geheel los te staan van de geplande overname door Sandd.
Op het web is hierover totaal niets te vinden en je kunt je nog gewoon aanmelden als bezorger.
"Het is stil aan de overkant" ?
Hoe kan dit nou ?
Weet iemand misschien meer ?
Is toch allang bij iedereen bekend ? woensdag 27 april is de laatste post die je ontvangt van DHL voor bezorging op donderdag 28 april. En inderdaad je kunt je gewoon aanmelden als postbezorger en als er een wijk vrij komt wordt je ook gewoon aangenomen als bezorger.
Ik heb hier anders nog niks officieels over gehoord...

Re: Selekt Mail stopt in Mei 2011

5
Ik weet niet hoe jullie hier over denken maar ik vind persoonlijk dat de hele overname qua berichtgeving naar de bezorgers toe op een zeer incorrecte manier verloopt.

Tot nu toe heb ik slechts 1 schrijven ontvangen en dat was een oppervlakkige brief omdat er toen nog weinig bekend was.
Daarna nooit meer iets gehoord of ontvangen. Van de vestigingsmanager heb ik gehoord dat eind april de laatste slag zal zijn, daarna is het afgelopen met Selekt Mail. Het is dat ik de manager toevallig sprak anders had ik het niet eens geweten.
Nogmaals, zeer incorrect en eigenlijk ook wel wat onfatsoenlijk.

Re: Selekt Mail stopt in Mei 2011

6
Is niet incorrect of onfatsoenlijk, eind maart begin april krijgt iedereen een schrijven, waarin , waarschijnlijk staat, of je geplaatst wordt bij Sandd of dat er geen plaats is, je hebt een overeenkomst waarin wederzijds een opzegtermijn van 4 weken staat. Zolang er niets concreets bekend is, heeft het ook niet zoveel zin om van alles mede te delen.
Bovendien ligt het dan niet aan DHL maar aan je depothouder of vestigingsmanager als hij je niet van deze info kan/wil voorzien, hij is hiervan op de hoogte..

Re: Selekt Mail stopt in Mei 2011

7
Nijmegen schreef:Is niet incorrect of onfatsoenlijk, eind maart begin april krijgt iedereen een schrijven, waarin , waarschijnlijk staat, of je geplaatst wordt bij Sandd of dat er geen plaats is, je hebt een overeenkomst waarin wederzijds een opzegtermijn van 4 weken staat. Zolang er niets concreets bekend is, heeft het ook niet zoveel zin om van alles mede te delen.
Bovendien ligt het dan niet aan DHL maar aan je depothouder of vestigingsmanager als hij je niet van deze info kan/wil voorzien, hij is hiervan op de hoogte..
Dat ben ik niet met je eens. Ik had het passender gevonden wanneer de bezorgers op de hoogte waren gebracht van de procedure. Nu leg jij de verantwoordelijkheid bij de vestigingsmanager, had hij dan een brief moeten sturen naar de bezorgers ? Dat lijkt me toch echt een taak voor DHL zelf.
cron