Re: Veronica magazine

12
Is het zo dat de veronica gidsen nou of in de A of in de B slag komen, afhankelijk van de hoeveelheid overige post?

Ik heb nu trouwens wel het idee dat de markt echt weer aantrekt. Afgelopen weken weer echt beduidend meer post dan eind vorig jaar.

Re: Veronica magazine

14
hallo het gaat weer goed bij veronica 2weken geleden bij heel veel gidsen de voor en achterkant los nu weer wat anders bij de gidsen die in folie zitten ontbreken de toevoegingen dus niet b v 89a alleen 89 zo krijgen we wel klachten ja ik vind dit WAARDELOOS en vooral maar klachten uitdelen aan de bezorgers

Re: Veronica magazine

15
Als de toevoeging ontbreekt en als ik aan de naambordjes niet kan zien of het a, b, of c moet zijn dan gaat de gids gestickerd retour. Thuis wil ik dan op Internet nog wel even in het telefoonboek kijken of ik het juiste adres kan achterhalen.
Ik heb een keer gehad dat ik 4 weken lang een gids retour heb gestuurd voordat eindelijk het adres compleet was.

Een sms-je ontvangen met een bezorgklacht is niet leuk. Vooral niet wanneer je er zelf niks aan kan doen.
cron