Re: Geo-Route.

563
hoi allemaal

ik heb vandaag mijn nieuwe geo route gekregen om hem even door te nemen en te fietsen, en wij gaan er in maart mee van start ,maar weet het nog niet hoor of het nou wel zo makkelijk is geworden erop .

ik zie het dan wel weer ik ga er in principe in tijd op achteruit terwijl dat niet zo zou zijn want ze komen niet aan je contract uren nou dus wel nu willen ze het compenseren met een collega die in de plus staat met de nieuwe route nou zal mij benieuwen .

maar zoals ik al zei gaan we er in maart mee starten jullie horen tegen die tijd wel meer van mij en onder tussen ga ik deze site lekker opslaan in favorieten zo kom ik teminste nog eens wat te weten

gr ineke

564
ineke14 schreef:hoi allemaal

ik heb vandaag mijn nieuwe geo route gekregen om hem even door te nemen en te fietsen, en wij gaan er in maart mee van start ,maar weet het nog niet hoor of het nou wel zo makkelijk is geworden erop .

ik zie het dan wel weer ik ga er in principe in tijd op achteruit terwijl dat niet zo zou zijn want ze komen niet aan je contract uren nou dus wel nu willen ze het compenseren met een collega die in de plus staat met de nieuwe route nou zal mij benieuwen .

maar zoals ik al zei gaan we er in maart mee starten jullie horen tegen die tijd wel meer van mij en onder tussen ga ik deze site lekker opslaan in favorieten zo kom ik teminste nog eens wat te weten

gr ineke

pak je er nog een wijk bij :)

565
frankvanW schreef:Dat kan natuurlijk. Hier zitten we ook in een dorp, maar redelijk dicht op elkaar gebouwd. Duim voor je dat het meevalt.
@Frank

ik heb je nog gezocht:)
heb een route helemaal uit ge gps t
bijna 8 km groot
megaveel/zwaar t.o.v. gisteren

566
ineke14 schreef:
Beste Ineke, ik neem aan dat jij en zij beide een apart eigen contract hebben en een eigen wijk? Of lopen jullie één wijk in een duo-baan? :?
Anders klinkt het als een erg rare constructie waar je niet direct maar zo maar mee accoord moet gaan, het gaat om jouw contracturen, van niemand anders, of is dit een regeling waar ik het bestaan niet van ken?
Groet
___
PostNL-bezorger sinds 1 november '11

567
@Ophalen
Ik kwam je ook niet tegen vandaag.
Maar 8 km klinkt inderdaad als een forse wijk, en ja, hier liep de post ook duidelijk op in aantal. Het zou juist een daldag moeten zijn, maar merkte er weinig van. Kwam je wel een beetje uit met de tijd? Vandaag zouden we het volgens planning in de helft moeten hebben kunnen doen. :lol:
___
PostNL-bezorger sinds 1 november '11

568
@ineke

Tot nu toe loopt volgens mij iedereen wel uit op contracturen na invoering GEO en dal/piek.
De tijden die ze opgeven met geo staan gewoon erg strak.
Na de eerste weken geo komt er ook altijd nog afstemming werkpakket pbz met tc, waarbij je kunt kiezen tussen
vaste uren of vaste wijken.

569
brievenbus schreef:@ineke

Tot nu toe loopt volgens mij iedereen wel uit op contracturen na invoering GEO en dal/piek.
Na de eerste weken geo komt er ook altijd nog afstemming werkpakket pbz met tc, waarbij je kunt kiezen tussen
Ben er al over aan het nadenken en denk dat ik voor vaste uren ga.
Zit al bijna 2 jaar op een vaste wijk en wil wel eens een ander wijkje...beetje rouleren.
Ook goed voor de grijze massa!
Heb in februari een gesprek met mijn TC....maar ff over babbelen.

570
Jette schreef:
brievenbus schreef:@ineke

Ben er al over aan het nadenken en denk dat ik voor vaste uren ga.
Zit al bijna 2 jaar op een vaste wijk en wil wel eens een ander wijkje...beetje rouleren.
Ook goed voor de grijze massa!
Heb in februari een gesprek met mijn TC....maar ff over babbelen.
Ik loop al sinds december op vaste uren, voordeel is dat je daar ook meer uren van kunt maken.
En inderdaad na 8 jaar dezelfde wijken kon ik die bussen wel dromen.
Heb nu elke x andere wijken maar ook elke x andere geo's, soms wordt ik daar :? van maar het houd die grijze massa
wel in beweging.