Re: Wat ik vandaag toch meemaakte...?!

312
Eendagje postbezorgen.

Ik bezorg post op een adres, bij het huis ernaast zie ik een man de deur uit komen. Terwijl ik bij zijn buren de post in de brievenbus , blijft hij staan. Hij wachtte werkelijk of ik post voor hemhad.

Onderweg naar mijn tweede wijk vraagt een man naar een bepaalde straat, die ik hem dan ook wijs.

313
:roll: Had dinsdag een grappig voorval.

Werd aangesproken door een mevrouw. Die wilde een bepaalde straat weten, en zei er achteraan dat ze hoorde dat daar een uitzendbureau zat. Dus ik wijs haar vriendelijk de weg.
Kom haar halve wegen de straat tegen, kwaad dat ze was zei ze *daar zit geen uizendbureau*. Ik keek haar aan en zei, u vroeg toch naar de weg? die wees ik u. maar deze mevrouw was zo blond, dat ze de straat helemaal uit was gelopen, terwijl ik had gezegt dat ze bij de kruising rechts moest. heb er maar bij gezegt dat ik alleen straten uit me hoofd weten, en niet de winkels. :roll:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

314
En dan ben je een hele dag druk met een wijk van 1 uur en 25 minuten. Heb een smak gemaakt en flink me duim gekneusd. Ik lag languit, post 10 meter verder. Kaak half uit de kom, duim heel dik enz. Toch tandeknarsend me ronde uitgelopen.En gelijk naar de dokter.

Mocht nog ff naar het ziekenhuis om foto's te maken, gelukkig alleen gekneusd...

317
Scully schreef:En dan ben je een hele dag druk met een wijk van 1 uur en 25 minuten. Heb een smak gemaakt en flink me duim gekneusd. Ik lag languit, post 10 meter verder. Kaak half uit de kom, duim heel dik enz. Toch tandeknarsend me ronde uitgelopen.En gelijk naar de dokter.

Mocht nog ff naar het ziekenhuis om foto's te maken, gelukkig alleen gekneusd...
Heftig...kneuzen is vaker nog pijnlijker dan breken.
Beterschap!