Re: Geo-Route.

712
Jette schreef:
jan272 schreef:en zo sprak de zandman die hier op bezoek was.
Geo zit niet in het besloten PostNL forum...is toegankelijk voor iedereen!

Anyway, volgens mij neemt de beheerder van dit forum het daar niet zo nauw mee, want er zitten ook concullega's op het besloten PostNL forum.

Ga ook maar even toestemming vragen, voor het besloten sandd forum!

ik heb bijna een geopunthoofd :)

713
dutch_postman schreef:Beste collega's,

Via deze topic kwam ik een mooie app tegen, namelijk looptijden.nl! Ik heb daarom extra een smartphone aangeschaft en deze leuke en goed werkende app gedownload en geïnstalleerd. Echter heb ik met het extreme weer deze week deze nog niet kunnen gebruiken!

Ondanks dat deze applicatie gratis te gebruiken is d.m.v. een GPS-verbinding, moet je wél in het bezit zijn van een internetverbinding op je smartphone om de gegevens online op te slaan op je eigen profiel.

Ik heb hierover contact gehad en blijkbaar hebben ze deze vraag vaker gehad! Tot op heden is het dus niet mogelijk, om de data van je wandelroute lokaal op je smartphone op te slaan en d.m.v. usb of bluetooth over te zetten op een laptop of vaste pc.

Heeft iemand ook deze ervaring? En heeft iemand hiervoor een andere oplossing gevonden?

goed is deze toch?
uiterst precies en je kan alles wegzetten in een eigen ding in the cloud

Groetjes dutch_postman

714
Jette schreef:Veel post vandaag...tv gidsen, kampioenen, vacancesolei gidsen en stijve handen.
Morgen een daldag....
En de post was weer op tijd. ;)

het was heel druk en stervenskoud mede dankzij de wielrijdersbond.

715
ophalen schreef:
Jette schreef:Veel post vandaag...tv gidsen, kampioenen, vacancesolei gidsen en stijve handen.
Morgen een daldag....
En de post was weer op tijd. ;)

het was heel druk en stervenskoud mede dankzij de wielrijdersbond.
Ik vrees toch dat de ANWB weinig invloed op de temperatuur kan uitoefenen. :lol:

718
@jan272

citaat jan: ooit opgevallen dat de concurrent dezelfde looproute heeft als wij nu? ja jan, we lopen a.h.w. in
dezelfde gemeente... en die is opgedeeld in wijken..
de wijken zijn verdeeld afhankelijk van het postvolume , dat zit aardig solide in elkaar, wordt elk jaar gecheckt of
er verbeteringen nodig zijn bij sandd!

we hebben geen georoute nodig, wijken worden niet centraal gesorteerd maar individueel.
naar eigen behoefte en inzicht van de bezorger. dat is tot nu toe ... de vrijheid bij sandd

de concurrent begint te twijfelen? Nou Jan, ik denk dat nu Sandd al meer dan 10 jaar opereert,
en toch van 0% naar nu ruim 17 % marktvolume is gegaan, gewoon stug blijft doorgroeien.

dhl = opgeslokt door sandd, vsp = van de markt verdreven... de opmars is nog niet gestaakt
Postnl is gaan twijfelen... gezien de "vernieuwingen" die bij postnl worden doorgevoerd. ;)

719
DHL heeft zichzelf te koop aangeboden en is toen door SandD opgekocht. Niet andersom.
VSP (die de low budget post voor TNT deed) is zelf gestopt omdat het moederbedrijf op de piekdagen de lowbudget post meeneemt omdat we er dan toch al zijn.
De opmars... Die is er niet. Toen de stunters met de omroepgidsen aan de slag gingen hebben ze laten zien wat ze echt kunnen.

Je houdt ervan om de feiten in je eigen voordeel te verdraaien. Dat is niet handig in de postnl sectie.

PostNL weet dat je moet vernieuwen en met je tijd meegaan. PostNL KAN dat omdat ze alle stappen in het bezorgtraject in eigen hand hebben.
Waarom dacht je dat een low budget bouwmarkt als Gamma de folders uitsluitend met TNT verspreidt? Omdat wij de enige zijn die 100% garantie geven dat de stukken op de doeldag bezorgd worden. Of het nou regent of niet. Of er sneeuw ligt of niet. Of de bezorgers zin hebben of niet. Niet een dag eerder of later, niet om 11 uur 's avonds.
Als het betrouwbaar moet zijn is er maar 1 partij. En zolang de concurrentie die zekerheid niet kan garanderen is er eigenlijk geen concurrentie. Schitterend toch.