Jette schreef:Geo zit niet in het besloten PostNL forum...is toegankelijk voor iedereen!jan272 schreef:en zo sprak de zandman die hier op bezoek was.
Anyway, volgens mij neemt de beheerder van dit forum het daar niet zo nauw mee, want er zitten ook concullega's op het besloten PostNL forum.
Ga ook maar even toestemming vragen, voor het besloten sandd forum!
dutch_postman schreef:Beste collega's,
Via deze topic kwam ik een mooie app tegen, namelijk looptijden.nl! Ik heb daarom extra een smartphone aangeschaft en deze leuke en goed werkende app gedownload en geïnstalleerd. Echter heb ik met het extreme weer deze week deze nog niet kunnen gebruiken!
Ondanks dat deze applicatie gratis te gebruiken is d.m.v. een GPS-verbinding, moet je wél in het bezit zijn van een internetverbinding op je smartphone om de gegevens online op te slaan op je eigen profiel.
Ik heb hierover contact gehad en blijkbaar hebben ze deze vraag vaker gehad! Tot op heden is het dus niet mogelijk, om de data van je wandelroute lokaal op je smartphone op te slaan en d.m.v. usb of bluetooth over te zetten op een laptop of vaste pc.
Heeft iemand ook deze ervaring? En heeft iemand hiervoor een andere oplossing gevonden?
goed is deze toch?
uiterst precies en je kan alles wegzetten in een eigen ding in the cloud
Groetjes dutch_postman
Jette schreef:Veel post vandaag...tv gidsen, kampioenen, vacancesolei gidsen en stijve handen.
Morgen een daldag....
En de post was weer op tijd.
Ik vrees toch dat de ANWB weinig invloed op de temperatuur kan uitoefenen.ophalen schreef:Jette schreef:Veel post vandaag...tv gidsen, kampioenen, vacancesolei gidsen en stijve handen.
Morgen een daldag....
En de post was weer op tijd.
het was heel druk en stervenskoud mede dankzij de wielrijdersbond.
Qui se ipse laudat, cito derisorem invenit!postbode21 schreef:(..)dhl = opgeslokt door sandd, vsp = van de markt verdreven... de opmars is nog niet gestaakt(..)