Met het omgooien ben ik maar gestopt want de volgende stap is uit 3 bundels bezorgen...nog meer omgooienwillemien schreef:Een groot deel is gelukkig al verbeterd en het zelf omgooien tijdens het lopen gaat ook steeds sneller. Heb het idee dat ik tegenwoordig aardig in de buurt kom van de tijden die voor de wijken staan (ook als ik een wijk voor het eerst loop). Maar helemaal zeker weten doe ik het niet want wij weten nog steeds de normtijden voor de wijken niet. We worden nog steeds uitbetaald naar de tijden die we op de bezorgrapporten invullen.slagvaardige schreef:@Willemien als je de Georoute dan precies volgt dan doe je er veel langer over. Volg je hem niet en zet je alle post zelf in de route die eigenlijk het handigst is, dan doe je er ook langer over. Al met al lijkt mij die Georoute niets.

En het nu streven naar de normtijd...hetzelfde verhaal.
Je loopt je suf en als je de normtijd eindelijk gehaald hebt dan komt de bezorging uit 3 bundels eraan.
Ik bezorg nu gewoon volgens de geo en dat is meer dan de normtijd, maar collega's op dezelfde wijk doen er net
zolang over dus eerst de normtijd aangepast zien te krijgen dan is dat probleem alvast weer uit de wereld.
Vervolgens gaan we dan weer vol goede moed