Re: lachen met Postnl [4]

31
brievenbus schreef: Stond ook in de Telegraaf vandaag, in voorbereiding:netwerk van 300 depots open van 7.30-23.00uur, waar je je pakjes op kunt halen.
De Televaag, zegt al genoeg.
Weet niet welke idioot dit bedacht zou hebben, je besteld voor de makkelijkheid via internet en dan mag je dan na werktijd nog even je bestelling ophalen ?

32
88CE schreef:
brievenbus schreef: Stond ook in de Telegraaf vandaag, in voorbereiding:netwerk van 300 depots open van 7.30-23.00uur, waar je je pakjes op kunt halen.
De Televaag, zegt al genoeg.
Weet niet welke idioot dit bedacht zou hebben, je besteld voor de makkelijkheid via internet en dan mag je dan na werktijd nog even je bestelling ophalen ?
Ik zie het voordeel ook niet echt. Die afhaalpunten bestaan nu toch al? Die heten postkantoren. Die bij mij zit aan de overkant van de straat en is 6 dagen per week geopend van 8 tot 18.00 uur. Als ik naar zo'n depot zou moeten gaan (en die zou hier dan komen in het VBG-gebouw, als dat over een jaar leeg staat) dan moet ik er 12 km voor omrijden in totaal.

33
Je gaat gewoon op de hoek van de straat staan, pakt je vuvuzela (die oranje toeter van het voetballen) en roept dat iedereen de post kan komen halen. Of ze zetten in iedere straat een bak neer waar alle post van die straat ingedaan wordt. De bewoners van die straat hebben allemaal een sleuteltje en kunnen hun post er zelf uit halen. Of net als in de VS alle brievenbussen van een straat naast elkaar zetten. Dan ben je zo klaar.

34
Take away concept.
Of wel het nieuwe 'thuiswinkelen'
Afbeelding
Die oude sorteer depots raken ze door de vastgoed crisis niet meer aan de straat stenen kwijt.
En wat moet je dan?
Grote bestellingen die niet bij een Kiala Punt kunnen worden opgeslagen gaan hier naar toe.
B.v bankstellen, boxsprings, wandmeubels etc.
Je hoeft dan niet meer de hele dag thuis te blijven om te wachten op de bezorging en kan je als jij het uitkomt je bestelling ophalen.
Scheelt weer een snipperdag (Y)
Er zijn ruime parkeerplaatsen voorhanden.
Wel even een aanhang karretje regelen voor als je met je Fiatje 500 komt.
:lol: :lol: :lol:

35
Handig, hoor! Behalve kleding en food (ik dacht dat dat gewoon voedsel heette) kun je er zelfs komplete tuincentra opslaan. Bestel je een tuincentrum bij bol.com, kan je dat daar ophalen en achterin je autootje laden. Aha, er wordt gebeld. De postbode staat voor mijn deur met een bouwmarkt onder z'n arm! :lol:

40
slagvaardige schreef:
Jette schreef:
jan272 schreef:is het 'lachen met postnl'? het lijkt meer "zeiken op postnl"
Letterlijk, Jan?
Dat wil ik zien....FOTO! :o
Da's lachen! (Y) :mrgreen:
met jan :?: off topic...
Het topic heet lachen met postNL...

PostNL is zichzelf weer opnieuw aan het uitvinden met z´n mega postkantoren.