Ja, inmiddels ben ik er achter dat het via een onderaannemer loopt. Daar heb ik dus al contact mee gehad. Het wordt nu allemaal geregeld.slagvaardige schreef:@Postkoets, ga ervan uit dat als je geen berichtje krijgt, er geen wijk voor je vrij is. Als dat wel het geval was geweest, dan was je allang teruggebeld. Het kan ook zijn dat jouw regio onder een onderaannemer valt. Dat zou je even uit moeten zoeken. Je moet dan contact opnemen met die onderaannemer. Sandd kan in dat geval niets voor je betekenen. Het je even laten weten, is overigens wel netjes.
Re: Solliciteren bij Sandd
25Postjan10 werkt toch allang via Sandd? Zie de berichten die hij geplaatst heeft? En nu schrijft hij ineens een bericht als zou hij Postkoets zijn die net voor de eerste keer gesolliciteerd heeft bij Sandd. Snap jij het nu nog of snap ik het nu niet?
Per ongeluk onder de verkeerde naam ingelogd gestaan?
Kan natuurlijk zijn dat er meerdere mensen in een gezin een baantje hebben of willen hebben bij een postbedrijf en die kunnen dan natuurlijk ook allemaal een eigen account hier hebben. En als je dan een computer hebt, tja.. dan kan dit natuurlijk gebeuren. Is niet bedoelt als beschuldiging hoor.
Maakt ook helemaal niet uit! Ik hoop in ieder geval dat Postkoets gauw een wijk heeft, dan maar eventueel via een onderaannemer.

Per ongeluk onder de verkeerde naam ingelogd gestaan?

Kan natuurlijk zijn dat er meerdere mensen in een gezin een baantje hebben of willen hebben bij een postbedrijf en die kunnen dan natuurlijk ook allemaal een eigen account hier hebben. En als je dan een computer hebt, tja.. dan kan dit natuurlijk gebeuren. Is niet bedoelt als beschuldiging hoor.

Maakt ook helemaal niet uit! Ik hoop in ieder geval dat Postkoets gauw een wijk heeft, dan maar eventueel via een onderaannemer.
28Ben jij ook aan het solliciteren dan Postjan 10? Worden we nog collega's straks.PostJan10 schreef:Nee, ik ben niet postkoets.
29och... die denken dan ook, o weer een concurrentje erbij! dat moeten we niet hebben *gooid ongezien het poststukje weg*88CE schreef:Maak jullie niet druk , de sollicitatiebrief word door PostNl bezorgd

Postbezorgster *religroup**sandd*
is back since 8/7/13!

30Nee hoor als er een postzegel op zit wordt ie gewoon bezorgd. Wij zijn professionals....