Re: Je staat voor de deur en..

81
Had laatst een goeie, heb in me postwijk 1 huis, daar ligt een hond achter de deur. en die blaft en springt altijd als ik er post in doet. Had deze keer een zware poststuk, doet hem in de brievenbus, hond was weer aan het springen en blaffen. laat van schrik de poststuk vallen. *Bam* Hond loopt jankend weg! :lol:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Je staat voor de deur en..

82
Ja , in mijn wijk is dr ook nog minsten een die ik nog niet gezien heb , wel gehoord:
hij komt dat grommend aangesprint , en gooit zn hele lijf vol tegen de voordeur.
Die heeft t nog wel gehouwen tot nog toe ,pfffff
Ik heb wel es gehoord van een bouvier die door de ruit van de woonkamer heen sprong;
krantejongen ernstig in zn rug gebeten...

Re: Je staat voor de deur en..

88
weethetnogniet schreef:Nee ik ook niet.
Het zou al een stuk schelen als de hondenbaasjes er op bedacht zouden zijn
dat hun hond loert op n kans de postbezorger aan stukken te scheuren/ schrik aan te jagen.
Heb inmiddels bedacht dat ik beter es op een hondenforum kan kijken,
es vragen of er baasjes zijn die begrijpen waarom hun hond zo haatdragend is naar de postbezorger.
Ik weet 2 redenen:
1. als er post door de brievenbus komt: klep klep. Dit geluid vinden veel honden irritant.
2. de hond verdedigt zijn omgeving. als er iemand(de postbode dus) te dichterbij of in zijn omgeving komt, gaat hij blaffen om jou weg te jagen. Helpt dit niet? Dan gaat de sommige honden bijten.
ex Sandd Postbezorgster

Re: Je staat voor de deur en..

90
1x in mijn flikker gebeten "hij doet niets hoor"
middagje weg voor een tetanus.
Aangifte gedaan, leiding gemeld, nog 1x langs geweest om een brief te bezorgen.
Post op te halen en klaar.
Zorg maar dat de brievenbus buiten zijn terretorium staat.
cron