bezorgdagje 11/05/2012
weer eens om 07:00 wakker geworden. viel bijna weer terug in slaap! dus werd ook nog eens om half 8 wakker!
netjes geeten en netjes me tas ingepakt met post! het was best warm buiten, vergeleken is met gisteren, het was ietsje minder warm! ik fiets lekker richting me postwijkje, het was echt flauw weer, het regende en het regende! niet veel mensen tegen gekomen! ook niet veel problemen tegen gekomen, alleen dat ik poststukken van weken geleden nu weer kreeg, tja dat verbaast me nou niet veel meer. toe begon het wat te regenen, tja had al een slechte haardag, dan kon dit er ook nog wel bij! heerlijke muziek op, mensen die ik altijd tegen komt groeten me weer heel lief en aardig!
Ik begon 08:00 en was om 08:30 klaar.
Postwijkje 2, 2 bakken maar. En gelukkig is het vrijdag dan gaan al die winkels om half 10 open. Ook hier was het weer regenachtig... Rijdt de kruizing over, autos blijven langzaam rijden, dan heb ik zo iets rij eens door! Inmiddels al weer 2 straten verder, toen merkte ik voor het eerst hoeveel huizen te koop of te huur staan, stuk of 7. Uiteindelijk zit ik ergens in winkelstraat 1, pakkettendienst vroeg aan mij waar de SNS was, ik zo tja dan moet u even terug lopen en als u de bristol ziet, dan ziet u de SNS ook! Elke winkelgedeelte gehad, ze waren misschien net open, of waren nog bezig, sommige blij gemaakt met een belastingdienstdingetje. Winkelstraat 2, jaja zelfde liedje! winkels waren gewoon weer open! alleen het was zo jammer dat ze op dat moment ook de ramen gingen wassen, inplaats van nat van de regen was ik nat van het ramenwassen
Poststukjes gestickerd, en helaas vergeten af te melden, moest als een speer naar dordrecht!
Postbezorgster *religroup**sandd*

is back since 8/7/13!