Re: blogje har099bezorgster!

71
bezorgdagje 15.05.2012 deel 2

regenbroek aangedaan, en fietsen maar! komt onderweg de krantenchauffeur tegen. rijdt een stukje door, o ja wacht ken beter omdraaien en de kranten binnen zetten. dus ik draai me weer om, heb letterlijk een half uur staan wachten :lol:
Eindelijk de kranten en folders binnen, en nu maar weer verder met me post denk ik dan. ik fiets naar de stad, achter 2 jongens heb letterlijk 6x gebeld en ze bleven naar achterom kijken en gewoon naast elkaar fietsen. ik op een geven moment,zeg stelletje eikels ga is aan de kant ik wil er gewoon langs!!! en ja hoor ik mocht er langs! (Y) zonnetje schijnt nog lekker maarja die zon was erg bedriegelijk. ik kwam in de eerste straat ik kijk om me heen, alleen maar donkeren wolken... in straat 2 kom ik een postnl bezorger tegen, die zegt vrolijk er komt me zo een bui aan. en ik zeg doodleuk, tja heb ik er al 3 buien opzitten. begin het een partij te regen. postnl rent weg, ik rent naar me fiets die onder een afdakje staat. regen is opgehouden, ik weer verder, want denk je flitsen, gedonder, doodbang stond ik te schuilen, heb minsten 10 min staan schuilen voor de donder en bliksem... ik weer verder inmiddels wel weer beetje droog. zonnetje gaat schijnen. dus ik heel vlug alles gedaan en uiteindelijk ben ik droog aangekomen thuis... nu nog die kranten, heb er een hard hooft in :geek:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

72
Ik ben om half 11 weer begonnen en het bleef gelukkig droog totdat ik bij de laatste straat was. Toen begon het me toch tekeer te gaan! Hagel in mijn snoet. Ik had gelukkig wel mijn regenpak aan, dus de kleding is redelijk droog gebleven. En de post ook, want ik was toch al bijna klaar. Nu aan de koffie en de boterham. Zometeen even een warme douche.
Maar ik heb er drie wijken opzitten!! (Y)

77
sorteerdagje 17/05/2012

ik kom thuis, kijkt naar de matige postbakken, 4 stuks :lol: en ik maar denken, ojee het wordt druk gezien het feit dat ze dinsdag al zeggen dat het vrijdag gigantisch druk wordt.
Ik ben lekker aan het sorteren, 1 wijk al gedaan.
Tweede wijk, zie 3 poststukken die ik dinsag niet kon bezorgen, zat te denken wacht eens die heb ik retour gestuurt?
zie ik een rolletje retourstickers, alsof ik er al niet genoeg had.... en dan nog een briefje *Stickeren!!!!* leuk bericht? ik sticker altijd.... briefje slaat nergens op...

Verder gesorteerd en ja dan toch maar al gestickerd....

78
bezorgdagje 18/05/2012

Om 7 uur weer me bed uit. Vanalles en nog wat gedaan, 8 uur stond ik al weer heel braaf in me eerste straat.
De heen weg was wel erg rustig, geen auto te zien iedereen lag zeker nog te slapen?Het was gelukkig lekker droog maar nog wel behoorlijk koud. helaas geen zon gezien. de hele tijd geen mens gezien, wel dieren! :lol:
Ik merkte van me zelf dat ik nog behoorlijk slaperig was, elke poststuk die ik half door de brievenbus stopte, trekte ik weer terug om te kijken of ik wel goed zat.

Uiteindelijk kwart voor 9 klaar in me eerste wijk. Best wel een saaie dag! om 09:00 de stad in, ook onderweg was het rustig..Niemand die je achterwiel zat, niemand die je spontaan wilde inhalen of om ver wilde rijden. Lang het water zag ik allemaal ganzen met jonkies dat was zo liefff om te zien! Ook in deze wijk bijna geen mens gezien! alleen die stomme aldi wagen stond weer eens voor de brievenbussen! Ik vrees elke keer maar weer dat die zometeen de moter start en me zo omver rijdt. Inmiddels in de winkel straat aangekomen, het was half 10 dusja winkels gaan net open of blijven lekker gesloten! Loopt gewoon lekker overal naar binnen. Weer langs het water, 2 eendjes bij elkaar lekker liggen zo schattig! en toen ook weer die ganzen met jonkies! het ziet er allemaal leuk en lief uit!

En toen weer netjes afgemeld, nu maar weer eens op me dooien gemak naar dordrecht :mrgreen:

79
Ja klopt veel beesten te zien he! Hier gaan de eenden gewoon op straat zitten met hun dikke kont.
En kraaien, meeuwen zwermen om de flats(logisch, het is daar een grote vuilnisbelt). Dan vergat ik bijna nog de dikke poepvliegen daar, wat wil je met al die honden en katten mikken!

Ten leste nog de rupsen die overal aan gaan zitten hangen nu, holadijee, heb je er weer eentje in je haar!
Nu lekker thuis in mn tuintje, pootjes hoog en glaasje fris erbij fijn weekend!

80
bezorgdagje 22/05/2012

Netjes de wekker gezet om 07:00. Wilde alleen me bed niet uit, gisteravond te laat naar me bed gegaan.
Om 07:30 me fietstassen volgegooid, maja volgooien terwijl je maar 1 postbak hebt voor de eerste wijk? En menn wat is het warm, ben erg blij dat ik vroeg ben begonnen! En ook vandaag weer geen mens te zien. Dus kon weer lekker muziek luisteren, alleen 1 nadeel was nog zo moe dat ik geen flauw idee hebt of ik al me poststukken wel in de juiste brievenbus hebt gedaan. :oops:
Ik was wederom netjes om kwart voor 9 klaar.

Ik naar huis, even geeten en hupaa weer weg! Onderweg hadden de autos niet veel geduld met me, rijdt 1 straat in, wilt op de stoep ziet inneens een auto op me af komen, het scheelde maar 2 cm of me fiets lag onder de auto :shock: Inmiddels ergens halve weg straat 3, ze zijn bezig met een of andere bluebandhuis, grote hijskraan en maar hopen dat je bij de brievenbus ken! En ook wederom vandaag had ik het idee dat mensen het leuk vinden om achter je aan te lopen. En dan staan ze saggerijnig te kijken als je je om draaid.... :ugeek: Inmiddels in winkelstraat 1, Winkel nog gesloten... Dus loop me rondje en dacht even kijken of het poststukje onder de deur ken, en ja hoor! het lukte, dat ik daar niet eerder op was gekomen, zit al ruim een jaar te rommelen in me wijk en dan ken er gewoon onder de deur de poststuk doorgeschoven worden! Me laatste straat, erg irritand als mensen dan hun vuilensbak prescies in een opening doen van een weg, moest omrijden om bij 1 lullig brievenbusje te zijn, volgende keer sleep ik die dingen weg!