bezorgdagje 22/05/2012
Netjes de wekker gezet om 07:00. Wilde alleen me bed niet uit, gisteravond te laat naar me bed gegaan.
Om 07:30 me fietstassen volgegooid, maja volgooien terwijl je maar 1 postbak hebt voor de eerste wijk? En menn wat is het warm, ben erg blij dat ik vroeg ben begonnen! En ook vandaag weer geen mens te zien. Dus kon weer lekker muziek luisteren, alleen 1 nadeel was nog zo moe dat ik geen flauw idee hebt of ik al me poststukken wel in de juiste brievenbus hebt gedaan.
Ik was wederom netjes om kwart voor 9 klaar.
Ik naar huis, even geeten en hupaa weer weg! Onderweg hadden de autos niet veel geduld met me, rijdt 1 straat in, wilt op de stoep ziet inneens een auto op me af komen, het scheelde maar 2 cm of me fiets lag onder de auto

Inmiddels ergens halve weg straat 3, ze zijn bezig met een of andere bluebandhuis, grote hijskraan en maar hopen dat je bij de brievenbus ken! En ook wederom vandaag had ik het idee dat mensen het leuk vinden om achter je aan te lopen. En dan staan ze saggerijnig te kijken als je je om draaid....

Inmiddels in winkelstraat 1, Winkel nog gesloten... Dus loop me rondje en dacht even kijken of het poststukje onder de deur ken, en ja hoor! het lukte, dat ik daar niet eerder op was gekomen, zit al ruim een jaar te rommelen in me wijk en dan ken er gewoon onder de deur de poststuk doorgeschoven worden! Me laatste straat, erg irritand als mensen dan hun vuilensbak prescies in een opening doen van een weg, moest omrijden om bij 1 lullig brievenbusje te zijn, volgende keer sleep ik die dingen weg!
Postbezorgster *religroup**sandd*

is back since 8/7/13!