87
door har099bezorger
bezorgdagje 29/05/2012
weer lekker om 7 uur wakker, en dan ja de dillema wat trek je aan? dus ik dacht laat ik me zomerkleding aan doen. loopt naar beneden kijkt naar buiten, o god het was een beetje grijs buiten en ook best wel koud! dus heb me polo-t-shirt en me vest maar aangedaan omdat ik het gewoon zo koud had.
om 08:00 begin ik lekker met bezorgen, de eerste 2 straten niemand gezien. straat 3, daaraan grenst een 55+ gebouw. Echt letterlijk elke keer als ik dan bezig bent, staat er een man aan de andere kant te wachten op zijn post. Schrik me telkens weer de pletter! maar het is wel een hele aardige meneer!
Veel bijzonders was het verder met de andere straten niet.
Bij me laatste straat, kwam binnen gelopen hoor de deur achter me al open gaan. letterlijk na 5 min Goeie morgen, wat bent u toch vroeg! schrik me dood en zegt vervolgens van de schrik en kwaadheid, dat ben ik altijd mevrouw. Die vrouw, even me krantje pakken, met andere woorden geef me post ook maar. en ja hoor tel later, heeft u ook post voor mij?
Maakt me uit te voeten richting huis. Me tasje weer ingepakt voor me 2de wijk. Maar wat kennen mensen irritand doen onderweg, Met een scooter even proberen in te halen en dan heb ik zo iets van, ja hallo dit is een fietspad! En er werd partij moeilijk gedaan, dan probeerde ik een hoekje om te gaan, lopers kijken me aan blijven gewoon staan dan heb ik zo iets loop eens lekker door!!!! heel vlug me wijk gedaan, had er de pee in! mensen die nog even gauw langs je fiets voorbij scheuren en je dubbel zo dwars aankijken. Bij de terug weg naar huis, wilde een bocht nemen, toettoet, er wilde een auto langs vervolgens zegt de bestuurder, je moet die bocht niet zo ruim nemen bitch! Maarja schalen troost, de zon schijnt wel weer!
Postbezorgster *religroup**sandd*

is back since 8/7/13!