bezorgdagje 1/6/2012
Ik kom met moeite me bed uit, was nog moe van het sorteren van gisteren... wat een stapels en wat een onnodige foutsorteringen weer...maarja wat doe je er tegen?
7 uur wakker, spierpijn en buikpijn maarja dat weerhoudt me er niet van om te werken. Weer me veelste kleine schoenen aangedaan, dom van me om me normale schoenen in dordrecht te laten. om 8 uur begonnen, wat een weertje, was bijna weer vergeten hoe warm het vorige week was

Niet veel beleeft vandaag, ja me fiets was weer eens te zwaar beladen, wilde gewoon alles tegelijk meenemen, had geen zin om dubbel te rijden ofzo.
In me laatste straat, ik ben bezig, komt er een vrouw heel vrolijk *goeie morgen even me krantje halen*, ik ga ongestoord verder. De mevrouw kijkt me aan, heeft u ook post voor mij? Ik zo, nee mevrouw ik ben daar allang klaar! ik loop buiten en ik dacht menn zijn de mensen nou echt zo blind? waarom zou ik inhemelsnamen in het midden beginnen? Me post voor wijk 1 netjes weggelopen. Rijdt terug naar huis.
En ik ga beginnen met wijk 2. Mensen waren weer erg vriendelijk tegen me op het fietspad, scooter rijdt zo achter me dat ik zo iets had van, ik ken echt niet op de heggen gaan rijden...Komt in me eerste straat geen probleem, in me tweede straat, tja staat zo aldi wagen en ja hoor ik ken net bij de brievenbussen. In me derde straat, Komt er een meneer naar mij, ik kijk hem aan, en hij maar fluiten en roepen naar me. Ik loop gewoon lekker door, kom nou ik ben aan het werk.
Zegt de inneens, ik woon in die en die straat op dat nummer. En me post wordt steeds weer gestolen uit me brievenbus. Ik in gedachten van, nou dat is fijn voor u? De man was eindelijk uitgepraat, ik op een zeer serieuze manier. En u denkt dat ik, iemand van sandd de post zo in de brievenbus doet, zodat mensen het er zo uit kennen jatte? Zegt die man doodleuk, Ja, want postNL en de Regiopost die heb ik al gesproken en houdt ik ook in de gaten. Dus ik met een lachende gezicht, Dan kunt u naar Sandd bellen met u klacht. Ik weet van me zelf dat ik alle post netjes in de brievenbussen doet en ik laat ze ook nooit uitsteken en trouwens ik heb haast geen post voor u al weken niet! Dus dan moet u toch echt bij PostNL of Regiopost zijn...En een goeide dag verder Meneer. En loopt zo weg.
Komt in me eerste winkel straat, kijkt naar de winkel FEBO! Ziet er iemand uitlopen en de deur op slot draaien, ik denk neeee ik heb post van dinsdag nog in me handen. Ik achter die meneer aan rennen *meneer wacht u post!!!!* die meneer keek wel erg verrast,maar nam de post wel aan! tweede winkel straat, Ik loop naar nummer 77, ziet 4 blaadjes hangen, per 1 april gesloten! ik dacht echt van, o god dat lees ik nu pas

Brievenbus werd niet meer geleegt, dan maar post meenemen en retour sturen!
Bij thuis komst. me netjes afgemeld en toen toch weer als een speer naar dordrecht. Maar ik voelde het wel in me benen! Menn wat een dag, wat was het zwaar, was letterlijk het spoor bijster..

7 bakken post weggebracht! dat valt vies tegen als je elke week maar 4 a 3 postbakken hebt
Postbezorgster *religroup**sandd*

is back since 8/7/13!