Re: blogje har099bezorgster!

133
Dat zal wel niet. ik heb vernomen dat me wijk(en) netjes zijn ondergebracht. Trouwens in Gorinchem is dat totaal niet aan de order! Wij bezorgen netjes, omdat we weten dat er gecontroleerd wordt. kijkt wel uit.. ;) Dus houdt je mening over de invallers in onze stadjes eens voor je! ;)
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

138
@bucky, gepikeerd? nee... vertrouwen in de invallers in me 2 postwijken? Ja!

@slagvaardige, hahah dat zal wel niet!

@Carla, dat zal wel dom zijn en zeker als invaller. Je moet dan op een gegeven moment wel denken van, oja dit is me laatste dag in deze week, nu moet ik er voor zorgen dat alles van deze wijk mee gaat... zo denk ik steeds bij een invalwijk.

@slagvaardige, het zal wel vies tegenvallen maandag met sorteren en dinsdag met lopen. Denk dat ik op een geven moment toch wel wat foutjes gaat maken.

139
wederom valt het vies tegen. 2 postbakken maar :(! chauffeur zij al, je hebt het echt zwaar morgen...! > dus not!!! :evil: Maar ben wel meteen op de hoogte van de ikea lading! best grappig dat het prescies het zelfde gaat als vorig jaar... alleen hopen dat het droog is.. (Y)

140
Bezorgdagje 14/8/2012

7 uur ging de wekker, even nog tot kwart voor 8 zitten luieren en dan is het toch weer gaan met die banaan!
Het lopen ging best goed... maar soms moest ik echt wel kijken van *doe ik het nog wel goed?* Gelukkig ging ook alles goed...Geen retouren!
Wijkje nummer 2, ging ook best redelijk.. zag mensen wel kijken van, o god is zij er ook weer.. heb zelfs een dolletje gehad met een winkelier. die was zo bezig met dweilen, ik gewoon heel doodleuk kijken van hoe ze dat doet. kijkt de winkelier om *o ik had niet in de gaten dat je er stond* ik natuurlijk *o ik zat al te denken, je bent zo mooi aan het dweilen, dacht dat je het schoon aan het maken was voor mij..* Post netjes binnen gelegt, zegt de winkelier *alleen de rooie loper ontbreekt, die leg ik voor de volgende keer neer! :lol: Ik zo, ja doe dat! dan voel ik me echt vereerd! :lol: