dat loopt vast sneller weg dan het sorteren!
lekker onderuit met een wijntje..
dinsdag weer een enorme lading...postnl is toch niet opgeheven

Hij had al een paar sjacherijnige gezichten gezien, blijkbaar.. (ik heb sinds kort even een andere chauffeur die mij niet kent en deze weet niet dat ik wel wat gewend ben qua post... Selektmailhoeveelheden, invalwijkjes e.d.)
 Hij had al een paar sjacherijnige gezichten gezien, blijkbaar.. (ik heb sinds kort even een andere chauffeur die mij niet kent en deze weet niet dat ik wel wat gewend ben qua post... Selektmailhoeveelheden, invalwijkjes e.d.)
 is back since 8/7/13!
 is back since 8/7/13! Dat is lang niet zoveel als sommige collega's. Oeps, 20 kratten post.
 Dat is lang niet zoveel als sommige collega's. Oeps, 20 kratten post.   Dat is toch wel érg veel hoor. Die heeft zeker nog 2 of meer wijken of 1 supergrote wijk met veel postliefhebbers.
 Dat is toch wel érg veel hoor. Die heeft zeker nog 2 of meer wijken of 1 supergrote wijk met veel postliefhebbers.  Ach, ik ben ook wel wat gewend. Deed in mijn Selektmailtijd het hele dorp. Maar de ene keer dat het in de buurt van de 20 kratten kwam was toen de agenda's van de postcodeloterij kwamen. Dinsdag krijg ik er 399 stuks, vrijdag 534 stuks. Daarna is het weer in de 300 stuks. Maar ik weet niet hoeveel ik er voor de invalwijk krijg.
 Ach, ik ben ook wel wat gewend. Deed in mijn Selektmailtijd het hele dorp. Maar de ene keer dat het in de buurt van de 20 kratten kwam was toen de agenda's van de postcodeloterij kwamen. Dinsdag krijg ik er 399 stuks, vrijdag 534 stuks. Daarna is het weer in de 300 stuks. Maar ik weet niet hoeveel ik er voor de invalwijk krijg. Hoop dat het daar over gaat, die 2 wekelijkse passen nog wel in mijn bundelCarla41 schreef: @88CE er ook een dik jaarboek ?