Ik zeg ook niet dat PostNL perfect is.... maar aangezien Sandd maar twee keer per week bezorgd, loop je al gauw een vertraging van een week op.
Post voor dinsdag moet op donderdag (!) worden aangeleverd bij Sandd, post voor vrijdag op dinsdag. Dus je ontvangt je post eigenlijk altijd al 3-4 dagen later omdat Sandd dus niet direct de volgende dag bezorgd. Voorbeeld: post voor dinsdag moet bij Sandd op donderdag worden aangeleverd. Daar zit dus de vrijdag, zaterdag, zondag én maandag tussen. Vier dagen. En als je bezorger dan ook nog eens pas op woensdag of later bezorgd doet je post er zo een week over. De post moet eerst nog eens bij Sandd worden gesorteerd op het hoofdkantoor (don-maandag), en gaat pas op maandag naar de bezorgers toe. Dus de maandag (bezorgers thuis sorteren op loopvolgorde), is ook al een verloren dag qua bezorging.
Ik ontvang zowel binnenlandse als buitenlandse tijdschriften, en vooral bij de buitenlandse tijdschriften wordt steeds vaker van Sandd gebruikt gemaakt (is goedkoper hé). Heb ik zelf helaas geen invloed op. Alleen daar zie je dus dat door de ontzettend vroege aanleverdata, het vaak voorkomt dat je tijdschriften er ineens 3 weken over doen omdat ze toevallig net een dag te laat zijn aangeleverd bij Sandd...
Oftewel: omdat Sandd maar twee keer per week actief is, duurt het relatief langer voordat je post ontvangt. Stel je kan als particulier een kaartje bij Sandd posten, dan komt ie vaak sowieso 4 dagen later pas aan... Bij PostNL heb je meer kans (!) dat het sneller gaat, aangezien die zes dagen per week bezorgen.
Re: VEEL POST bij Sandd
532Die is al lang naar 5 dagen, en binnen afzienbare tijd naar 3.Deezers schreef:Bij PostNL heb je meer kans (!) dat het sneller gaat, aangezien die zes dagen per week bezorgen.
533Hier bezorgen we nog gewoon zes dagen in de week...88CE schreef:Die is al lang naar 5 dagen, en binnen afzienbare tijd naar 3.Deezers schreef:Bij PostNL heb je meer kans (!) dat het sneller gaat, aangezien die zes dagen per week bezorgen.
534Bedankt @Carla. Mijn collega van de 6846 heeft de stroopwafels!
Die zit volgens mij ook hier op het forum. 

535@Deezertje
Nee Deezertje , je denkwijze is niet correct.
sandd bezorgd niet sowieso te laat, want we doen niet aan prive post maar aan zakelijke post.
afgezien van enkele ansichten uit het buitenland.
deze merendeel magazines/ zorgverzekeraar/bankpost... komen op die dagen
dinsdag/vrijdag die er voor afgesproken zijn met de klant.
dus.. de weekbladen/maandbladen komen op de juiste dagen bij de klant binnen.
denk je nu echt dat zakelijke klanten geen goede afspraken willen .. niet alleen de prijs maar de
kwaliteit is even belangrijk. en de prijs? veel verschil met postnl is er niet meer.
als ik donderdag voor 18 uur prive post (verjaardagskaart ) op de bus doe dan komt deze pas dinsdags binnen.
dat is niet correct. want postnl heeft het over 24 uurs service ?
dus deze post moet uiterlijk zaterdag worden bezorgd.
maandag? alleen rouwpost en trombose diensten..
en sandd brengt geen prive kaartjes rond .. zouden ze dat wel doen dan zou de service wel 24/48 uurs zijn.
dit is een andere postmarkt.
sandd heeft geen 24/48 uur service dus hoeft zich aan die tijden ook niet te houden.
en noem jij dan is de buitenlandse tijdschriften die sandd volgens jou bezorgd.
en die drie weken te laat aankomen.
niet bij een particulier maar dus bij alle klanten... iedereen massaal zijn abonnement opgezegd dus?
ik zeg het recht voor zijn raap: je suggereert van alles maar er klopt niets van.
ps.. ook sandd = Niet perfect hoor. als we op vrijdag moeten bezorgen dan moet dat ook op vrijdag.
niet eerder en zeker niet later.
Nee Deezertje , je denkwijze is niet correct.
sandd bezorgd niet sowieso te laat, want we doen niet aan prive post maar aan zakelijke post.
afgezien van enkele ansichten uit het buitenland.
deze merendeel magazines/ zorgverzekeraar/bankpost... komen op die dagen
dinsdag/vrijdag die er voor afgesproken zijn met de klant.
dus.. de weekbladen/maandbladen komen op de juiste dagen bij de klant binnen.
denk je nu echt dat zakelijke klanten geen goede afspraken willen .. niet alleen de prijs maar de
kwaliteit is even belangrijk. en de prijs? veel verschil met postnl is er niet meer.
als ik donderdag voor 18 uur prive post (verjaardagskaart ) op de bus doe dan komt deze pas dinsdags binnen.
dat is niet correct. want postnl heeft het over 24 uurs service ?
dus deze post moet uiterlijk zaterdag worden bezorgd.
maandag? alleen rouwpost en trombose diensten..
en sandd brengt geen prive kaartjes rond .. zouden ze dat wel doen dan zou de service wel 24/48 uurs zijn.
dit is een andere postmarkt.
sandd heeft geen 24/48 uur service dus hoeft zich aan die tijden ook niet te houden.
en noem jij dan is de buitenlandse tijdschriften die sandd volgens jou bezorgd.
en die drie weken te laat aankomen.
niet bij een particulier maar dus bij alle klanten... iedereen massaal zijn abonnement opgezegd dus?
ik zeg het recht voor zijn raap: je suggereert van alles maar er klopt niets van.
ps.. ook sandd = Niet perfect hoor. als we op vrijdag moeten bezorgen dan moet dat ook op vrijdag.
niet eerder en zeker niet later.
536@Deezertje
naschrift.
hierboven schiet ik wel erg uit mijn slof..dat was niet nodig deezertje.
ik lees net over de post die weer bleef staan bij postnl ( zie medewerkerstopic postnl 131) en dacht..:
hoe kan je dan van alles suggereren over sandd die altijd een paar dagen te laat is?
eerst de balk uit eigen oog verwijderen voor je het hebt over de splinter van de concurrent
voor jouw persoonlijk: gewoon je grenzen aangeven van wat je wel/niet wil op je werk.
dat moeten we bij sandd natuurlijk ook blijven doen.
naschrift.
hierboven schiet ik wel erg uit mijn slof..dat was niet nodig deezertje.
ik lees net over de post die weer bleef staan bij postnl ( zie medewerkerstopic postnl 131) en dacht..:
hoe kan je dan van alles suggereren over sandd die altijd een paar dagen te laat is?
eerst de balk uit eigen oog verwijderen voor je het hebt over de splinter van de concurrent

voor jouw persoonlijk: gewoon je grenzen aangeven van wat je wel/niet wil op je werk.
dat moeten we bij sandd natuurlijk ook blijven doen.

537stroopwafels?slagvaardige schreef:Bedankt @Carla. Mijn collega van de 6846 heeft de stroopwafels!Die zit volgens mij ook hier op het forum.

538@bucky666
Wil je weten of jij de "gelukkige"' bent die de stroopwafelprijs mag gaan rondbrengen? in september?
Ga naar : Postcodeloterij.nl Uitslagen
zoek bij de postcodes die jij rondbrengt. uitslagen van Augustus.
Wil je weten of jij de "gelukkige"' bent die de stroopwafelprijs mag gaan rondbrengen? in september?
Ga naar : Postcodeloterij.nl Uitslagen
zoek bij de postcodes die jij rondbrengt. uitslagen van Augustus.
539Wacht even! Post die te laat is dat kan zo gebeuren als retourpost van een ander in jou kratten zit, dan komt die post te laat. Sandd is dan niet te laat die levert op tijd de post op depot.
Dat retour gesorteer gebeurt op het depot dus maak je niet te druk.
Of dit feit dat bijv een bewoner post aan neemt en een paar post stukken in de ton gooit waarop zijn partner later bepaalde post mist, die gaat bellen en ja dan is het raak...
Nog steeds stroopwafels??? Dat is hier wel geweest gelukkig en het zijn lullige kados ook nog, blikje met 6 stroopwafels erin per lot.
Ze zijn zwaar om me te nemen.
Dat retour gesorteer gebeurt op het depot dus maak je niet te druk.
Of dit feit dat bijv een bewoner post aan neemt en een paar post stukken in de ton gooit waarop zijn partner later bepaalde post mist, die gaat bellen en ja dan is het raak...

Nog steeds stroopwafels??? Dat is hier wel geweest gelukkig en het zijn lullige kados ook nog, blikje met 6 stroopwafels erin per lot.
Ze zijn zwaar om me te nemen.
540Er zijn natuurlijke verschillende oorzaken over "te laat" leveren bij elke aanbieder,
Vind het nogal vreemd dat een bezorger zich daar niet bewust van is cq zelf nooit mee te maken heeft gehad.
Zullen we dan weer verder gaan met het onderwerp VEEL POST ?
Die blikjes wafels is dat niet een soort pakketpost, lijkt me lastiger in je armen houden dan een pakketje Ikea.
Apart bezorgen of ?
Vind het nogal vreemd dat een bezorger zich daar niet bewust van is cq zelf nooit mee te maken heeft gehad.
Zullen we dan weer verder gaan met het onderwerp VEEL POST ?
Die blikjes wafels is dat niet een soort pakketpost, lijkt me lastiger in je armen houden dan een pakketje Ikea.
Apart bezorgen of ?