Re: VEEL POST bij Sandd

592
Alle voortekenen wijzen erop dat we weer een kwakkelwintertje krijgen. En dus niet zo'winter als de afglopen drie met sneeuw ijs en vrieskou. Ik ben nu drie en een half jaar bezorger en heb nog geen enkele kwakkelwinter bezorgd en ik ben zo dol op nieuwe ervaringen. Hoe goed je je ook kan kleden ik heb wel zin in een zachte winter voor de verandering.

593
Kou vind ik niet erg. Daar kan je je op kleden. Sneeuw en gladheid vind ik veel erger.
Vorig jaar vond ik nog meevallen maar de jaren daarvoor waren veel erger. Ik herinner me dat ik met de auto de straat niet uit kwam en met de fiets al helemaal niet. Dat werd lopend vanaf huis de post bezorgen met de trolly die ik toen had van SMN. Zwoegend door de sneeuw.

Dit jaar graag een zacht wintertje... 8-)

597
Ja, hier heb ik voor 2 wijken ook best veel post. Zou er 618 stuks krijgen maar het werden er 812 stuks. Gelukkig geen erg zware poststukken. Ach, beweging in de buitenlucht is gezond. En zoveel stuks zijn ook goed voor de poen. En ik heb het droge weer al besteld. :lol: Volgende week wordt het een stuk minder qua poststukken. Geef mij dan maar lekker veel poststukken en een trolleyroute. Die heb ik morgen ook. Daarnaast nog een fiets- en een autoroute. Dus de eerste uren ben ik wel zoet. En elke keer goed weer verwachten helpt vaak ook. Denk gewoon aan wat je wilt en dat is gaaf weer. Het helpt zeker niet om over ijzel, sneeuw e.d. troep te praten.

598
Hoi Postbode7

ja het is gelukkig niet scenario weinig :lol:
maar na vorige week is 1000 stuks al een stuk prettiger dan meer dan 2000.

toch heb ik volgende week een redelijke prognose... bij mijn vaste wijk... di + vrijdag voorlopig net onder of over
de 50 kg en tussen de 500 en 600 poststukken. de inval wijk (en) dat is altijd een verrassing :!:
de week daarop rustiger .. maar dat kan nog veranderen toch?
en de week daarop komen de agenda,s weer aan de beurt.. half october ..

599
Ja wat is veel, komende weken juist weer een rustige prognose hoorde ik. September was druk. November komen de agendas teminste hier dan. Dan de Effe weg en dito reisboeken en zoals we weten heel veel PC loterij dan.

Ja het weer ach het is vaak beter dan je denkt of had verwacht, kan ook wel zijn dat we hier in t Oosten minder last van de zee depressies hebben dus ietsje droger.