Vorig jaar had ik heel veel post te bezorgen rond deze tijd.
Nu lijkt het wel een zomer periode.
Is er iemand die prognoses heeft voor november?
Re: VEEL POST bij Sandd
603Inderdaad. Ze kunnen dit onderwerp beter "WEINIG POST bij Sandd" noemen. En Carla blijft maar beweren dat ze zoveel post heeft altijd.Doro schreef:Vorig jaar had ik heel veel post te bezorgen rond deze tijd.
Nu lijkt het wel een zomer periode.
604Voor 23 november a.s. krijg ik 516 stuks met een totaal gewicht van 135.1 kg. Puf. Het blijken van die koekblikken voor de winnaars van de postcodeloterij te zijn.
En ik hoopte nog zo dat die dingen me bespaard zouden blijven. Heb nergens gelezen dat hier prijzen gevallen zijn. Wie heeft die koekblikken al gehad en heeft er ervaring mee? Zijn ze plat zodat ze in de meeste brievenbussen passen of moet ik bij dat aantal ook nog eens diverse keren aanbellen? In dat laatste geval kunnen ze me inderdaad die € 5.80 extra wel geven. Dat schiet dan niet erg op. Van de agenda's zal ik er 160 krijgen. Ook al ruim voldoende.
Op vrijdag 30 nov. moet ik die agenda's gaan bezorgen. En alles moet van te voren op donderdag nog even gestickerd worden. Gelukkig zouden het er maar 160 zijn. Nog ruim voldoende hoor. Ik vraag me af of die 541 poststukken op de lijst incl. of excl. agenda's zijn. Moet voor die koekblikken nog een andere afleverdatum bespreken want op woensdag a.s. ben ik namelijk pakjes aan het bezorgen. Dat hebben we al een maand of meer geleden toegezegd. Moeten ze die dingen maar donderdag met de post meegeven. Dan blijf ik wel thuis. Of ze zetten de hele handel op de afgesproken plaats. Dan is het te hopen dat het busje van de Larikatransport (folders) de dag er na komt.
. Dus op; 23 en 30 november is het hier druk maar op de 27e is het heel rustig. Maar 200 stuks met 16.7 kg. Morgen is het ook rustig. Alles past in één keer in de fietstas.

605@Postbode7 @Doro @Jane
zelfs zonder stroopwafels o.i.d. is de prognose hier:
vr 23/11: 72 kg en 656 stuks
invalwijk: vr 23/11: 50,6 kg en 480 stuks.
nou, dat vind ik mooie aantallen in een november maand
zelfs zonder stroopwafels o.i.d. is de prognose hier:
vr 23/11: 72 kg en 656 stuks
invalwijk: vr 23/11: 50,6 kg en 480 stuks.
nou, dat vind ik mooie aantallen in een november maand

606Wat bedoel je precies? Het aantal kilo's of het aantal stuks? Ik zou er niet blij mee zijn!Carla41 schreef: nou, dat vind ik mooie aantallen in een november maand

607Beide
ik combineer de route bucky van beide wijken.
ik rijd dan 3 x uit. (door de kilo,s).
4 x wordt minder leuk maar dat komt pas voor na meer dan 130 kilo.. en hoe vaak is dat nou..
1-2 x per jaar afhankelijk van je invalwijk.
heb je maar 1 wijk dan komt het helemaal niet voor.
en de aantallen.. mooi toch! tussen de 400 - 800 stuks per wijk , dus lonend

ik combineer de route bucky van beide wijken.
ik rijd dan 3 x uit. (door de kilo,s).
4 x wordt minder leuk maar dat komt pas voor na meer dan 130 kilo.. en hoe vaak is dat nou..
heb je maar 1 wijk dan komt het helemaal niet voor.

en de aantallen.. mooi toch! tussen de 400 - 800 stuks per wijk , dus lonend

608nou bij mij toch al gauw 10 keer per jaar.. dat het asociaal veel kilo's zijn.Carla41 schreef:en hoe vaak is dat nou..
1 tot 2 keer per jaar kan sowieso niet, want iedereen krijgt op z'n minst ikea's en postcode loterij agenda's.
6091 - 2 keer per jaar bucky.. Meer dan 130 kilo als je meer dan 1 wijk hebt.
inderdaad. bij de ikea,s en de agenda,s. zal dat wel gebeuren.
en je hoeft ze niet te lopen. je kan vrij nemen Bucky.
maar ja, dan heb jij niets meer te klagen..
hoe negatiever jij reageert, hoe positiever ik het ga zien
inderdaad. bij de ikea,s en de agenda,s. zal dat wel gebeuren.
en je hoeft ze niet te lopen. je kan vrij nemen Bucky.
maar ja, dan heb jij niets meer te klagen..

hoe negatiever jij reageert, hoe positiever ik het ga zien

610Carla, ik klaag nooit. Ik noem alleen de feiten. De feiten die jij altijd verdraait.Carla41 schreef: maar ja, dan heb jij niets meer te klagen..