Wij hadden ook geen Spoor. Wel iets van Mermaid of zoiets. Wij zullen het dinsdag dan inderdaad wel krijgen.
Ik heb overigens maar even bedankt voor een extra wijk, net tijdens de NPL agenda's. Ik hoefde dan alleen de post maar te doen, niet de agenda's maar toch maar niet.
Nee, ik ga ook mooi geen extra wijk lopen hoor. Vanaf mei t/m augustus kan het wel en misschien in maart en april af en toe ook wel, maar nu in deze periode echt niet. Je zult net zien, dat het gaat sneeuwen en ijzelen. Nou en met die extra post, heb ik genoeg te doen.
Nou met die k.. doosjes was ik ook blij (voor het eerst) dat ik maar 1 wijk had en dat zal bij de agenda's hetzelfde zijn. In de zomer vind ik het prima. Geef me dan maar 3 wijken.
voorheen wel , toen ik nog ovo-er was.
nu in loondienst.. niet meer.
Het is niet meer sandd die blij is, dat je meer dan 1 wijk doet, maar de bezorger is "blij"dat hij/zij meer dan 1 wijk "mag" doen.
Werd gebeld of ik een collega wilde helpen in gorinchem-oost. die kon de post wel doen, maar de folders die erbij zaten niet. En heb zo eerlijk mogelijk dus gezegt van, nee sorry, dat kost mij veel te veel tijd om daar nu op het laatste moment nog mee in de knoei te zitten. Ook de chauffeur was lekker op tijd, om 5 uur was die er. en hij zij vrolijk van, kijk zo moet het eigelijk gaan!
Bezorgdagje 27/11/2012
Net als bij me collage blogger, was het bij mij ook best saai. Heb niet zoveel meegemaakt. Alleen dat er overal de ruiten zijn ingeslagen. Ook is er een brievenbus gesneuvelt. en laat dat nou juist de brievenbus zijn die om de 6 weken wordt geleegt. Dus dat was dag dag brievenbus, en mooit niet dat ik dan er een belastingpapiertje in ga doen he! Alles uitgelegt aan me leidinggevende en die was zeer verbaast. En ik was meer verbaast dat me banden niet lek waren! maar het reed niet bepaald lekker op me fiets
Postbezorgster *religroup**sandd* is back since 8/7/13!