@slagvaardige
per wijk!
heb je soms de straatprijs.. erbij?
Sterkte slagvaardige.
hier ook nog geen post gezien.
Re: VEEL POST bij Sandd
642Hier ook nog geen post.. En Sandd laat mij niet eens weten dat de post laat zou komen.. Balen!
Dus moest ik er zelf achteraan en vragen waarom de post zo laat is.. Het bleek door het weer te komen..
Dus moest ik er zelf achteraan en vragen waarom de post zo laat is.. Het bleek door het weer te komen..
ex Sandd Postbezorgster
643Hier ook nog steeds geen post. Hier heeft ook een chauffeur pech met het busje. Maar ik ga na het eten niet alles meer sorteren hoor. Dat komt morgenochtend dan wel. Moet dan maar. En dan breng ik het na het sorteren morgen maar weg. Ik zal vast wel voor 18:00 uur klaar zijn. En anders... tja.. maar even overleggen met het depot..
644Ze hebben bij mij wel gebeld dat de post later zou zijn. Inderdaad, de chauffeur stond er pas om 18.30. En dacht ik net van die doosjes af te zijn. Zaten er nu kleine doosjes bij. Brr! Weer een aparte doosjesroute dus want anders kan niet alles in mijn trolley. En dan met dit weer. De straten zijn nu schoon want vanmiddag heeft het hier alleen geregend. Vanmorgen was het gelukkig wel droog (onder het lopen van mijn wijk met de Oosterhout; waarbij vandaag een folderpakket en extra autofolder zaten. Die dingen waren dus dubbeldik.) Die trolley kan ik met dit weer niet te zwaar en vol maken. Gelukkig is mijn man morgenmiddag vrij. Die doet eerst de autoroute en dan helpt hij mee met de doosjes van de postcodeloterij. Ja, die weer. Die klant is al een stuk minder populair bij ons postbodes.
645@postgirl
dat is balen ja als je zit te wachten!
hier kreeg ik al vroeg in de middag een belletje dat het uren ging uitlopen.
de post kwam om half zeven vanavond.
net als slagvaardige.. ik heb 1 wijk gezet
om 9 uur vond ik het welletjes..
en de ander doe ik morgenochtend wel..
dan is de straat later op de morgen mischien wel weer redelijk begaanbaar
want al die weeralarmen.. neem ik met een korreltje zout.
eerst zien dan geloven
@har
jij gaat wel vroeg op pad.. doe je voorzichtig har

dat is balen ja als je zit te wachten!
hier kreeg ik al vroeg in de middag een belletje dat het uren ging uitlopen.
de post kwam om half zeven vanavond.
net als slagvaardige.. ik heb 1 wijk gezet
om 9 uur vond ik het welletjes..
en de ander doe ik morgenochtend wel..
dan is de straat later op de morgen mischien wel weer redelijk begaanbaar
want al die weeralarmen.. neem ik met een korreltje zout.
eerst zien dan geloven

@har
jij gaat wel vroeg op pad.. doe je voorzichtig har

646Net klaar met sorteren..
Dan kan ik morgen lekker meteen beginnen met lopen ivm eerst nog te moeten sorteren.
(dat beviel me niet...)
Dan kan ik morgen lekker meteen beginnen met lopen ivm eerst nog te moeten sorteren.
(dat beviel me niet...)
ex Sandd Postbezorgster
647Hier sneeuwt het alweer dikke vlokken. (Arnhem) Mijn man moest gisteren voor zijn werk in Den Haag zijn, en daar was niets van de sneeuw te zien. Hier dikke pret! 

648Dus preventief strooienCarla41 schreef: want al die weeralarmen.. neem ik met een korreltje zout.

650Ai ai maar de troep smelt ook weer weg houzee!!!
Wat een kul voor het hele land weer alarm , hier valt het zo mee! Oosten dus.
Hadden jullie ook van de ##%##@ gele doosjes erbij? Ik heb ze een beeetje vervloekt wat een rot dingen.
Arme carla is het nog gelukt allemaal?
Wat een kul voor het hele land weer alarm , hier valt het zo mee! Oosten dus.
Hadden jullie ook van de ##%##@ gele doosjes erbij? Ik heb ze een beeetje vervloekt wat een rot dingen.
Arme carla is het nog gelukt allemaal?