Re: blogje har099bezorgster!

311
@carla
ging dat maar zo makkelijk met die doosjes... ben blij dat die zijn geweest, van mij hoef de postcodeloterij voorlopig niet meer te komen met die graf dingen... of ik vraag gewoon een nieuwe regenbroek en jas... :D!

@Elisa
Dat zeker, ik tilde gisteren een bak op, dacht dat die zwaar was... die doosjes vlogen de huiskamer in en ik maar denken oeps...! :oops: ik ben een kouwkleum... zodra mijn benen koud zijn, dan werk ik niet al te best... dan krijgt heel mijn lichaam het koud.
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

316
slagvaardige schreef:Ja, ik dacht dat er vast een cadeautje in zat. Zitten er twee van die flutpapiertjes in. :lol:
hebben wij onze levensgewaagt om die pakketjes te bezorgen, terwijl er maar 2 flutbriefjes in zitten? :shock: Dus als ik bijvoorbeeld een been had gebroken, dan had ik die dus voor niks gebroken? en ik maar denken ohh die mensen hebben wat gewonnen!? :shock:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

319
Lullig he eigenlijk, net als die Ikea doosjes toen. Zit er niks in, ja een zeurkaart om mee te doen. Mensen hebben wel wat anders aan hun hoofd nu, ik denk dan aan de papier verspilling hieraan. Pc L gaat gewoon door met al die onzin.
Nu vraag ik mij af, de doosjes zijn gedateerd, kunnen ze het wel maken ze volgende week aan ons te leveren?
Dan komen ze 1 week te laat bij de bewoners aan. Wat denken jullie?