Re: VEEL POST bij Sandd

661
postbode7 schreef:Die inhoud kon zeker niet in een gewone envelop? Was stukken makkelijker geweest (denk ik).
Zou best in een envelop gepast kunnen hebben, alleen de "waarde" gaat flink naar beneden.
Wat doet iemand als hij/zij post krijgt ?

1: pakt als eerste dat doosje om de inhoud te bekijken. (aandacht)
2: opent zijn "gewone" post.
3: opent uiteindelijk de PCL envelop, of gooit die op voorhand al bij het oud papier.

662
Ja nou gisterenavond kreeg ik mijn post plus doosje erbij. Belastingsbrief is de eerste die open mag, dan de folder van Ammesty Int en dat doosje?? Meteen in de ton. Ik werd er helemaal ribby bibby pissig van.
Op zaterdagen wordt er wel vaker bezorgt en ik zag ze ook wel s in de binnenstad op zaterdag post bezorgen.
Leuk is dat niet vind ik,nee.

663
Hebben jullie ook vrijdag post van het warenhuis V en D voor hun v.i.p klanten bezorgd.
Het betreft een test mailing want ik kreeg hem altijd via Post.nl.
Op de bezorgbon stond vermeld dat er zaterdagochtend een NIPO meting kwam.
Als er nu maar niet te veel bezorgers zijn die het niet zo nou nemen met de bezorgtijden: weg nieuwe klant..... :(

665
@Doro
Ja, dit is de tweede keer.

@postbode7
je vroeg laatst naar nieuwe klanten bij sandd.
ik denk dat sandd serieus een aanval gaat doen op de mailings die er uit springen.

waarin concerns niet willen dat dat tesamen in een geseald pakket wordt bezorgd
met andere winkels via Netwerk Vsp of Axender maar APART.

het is niet voor niets dat Postnl al meer folders weghaalt bij Netwerk Vsp.
mischien trekken ze hiermee Netwerk Vsp op den duur wel leeg.
de Krenten naar Postnl en de mindere folders weggekaapt door Axender.

667
Doro schreef:Hebben jullie ook vrijdag post van het warenhuis V en D voor hun v.i.p klanten bezorgd.
Het betreft een test mailing want ik kreeg hem altijd via Post.nl.
Op de bezorgbon stond vermeld dat er zaterdagochtend een NIPO meting kwam.
Als er nu maar niet te veel bezorgers zijn die het niet zo nou nemen met de bezorgtijden: weg nieuwe klant..... :(
Ikzelf heb hem op zaterdag van Post nl ontvangen!
En ik las ergens op het forum dat er bezorgers waren die een brief hadden gekregen dat ze donderdag al mochten beginnen met bezorgen i.v.m. het slechte weer op vrijdag. Ben benieuwd wat de uitslag wordt!